Skocz do zawartości

eetker1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O eetker1

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Kostrzyn nad Odrą

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. eetker1

    Audi a4 B7 cabrio 3.0TDI

    Witam.Jeżdżę b7 cabrio 3.0TDI 233KM Tiptronic 2006 rok prod. kod silnika ASB, przez 2 lata nie cieszyłem się (bo nie ma czym) dość awaryjną eksploatacją, włożyłem w nią worek pieniędzy regeneracja skrzyni biegów, turbo, nastawnik turbo, klapy kolektora, zapychający się dpf, zawór egr, zapieczone świece żarowe itp. lista dłuuuuuuga… Po roku użytkowania 233KM było mało, postanowiłem zrobić strage I, wystroiłem ją na bezpieczne 265KM i 480NM do tego w Tiptronicu magik włożył mi mechatronikę od S Tronic co było naprawdę fajnym połączeniem, doszło "KUNI" mechanicznych i samochód szybciej reaguje na pedał gazu, nie trzeba wrzucać na mieszaku S żeby zaczął zmieniać biegi ma tzw kick down po dosłownie gwałtowniejszym wciśnięciu, noga nie musiała lądować całkiem w podłodze żeby robił redukcje na niższy bieg, jeździ to fanie ale niestety zrobiło się znów mało. Postanowiłem pomyśleć o strage II, na tą chwilę z bólem vmax 240-245km/h, ale jest te "ALE" przy bucie w podłodze od 220 zaczyna się dławić i czuć że chce więcej, wtryski już nie domagają dodam że są w stanie PRIMA SORT (sprawdzane na maszynie) i właśnie od nich bym zaczął ponieważ myślę że założenie hybrydy turbo + intercooler z wydechem i ponowne strojeniem pochłonie następny worek $, nie wiem czy to będzie tego warte. Chciałem zostawić to jako wisienkę na torcie.Dlatego wpadłem na pomysł wrzucenia do audi wtrysków od SQ5 313KM które wyglądają identycznie i są mega wydajniejsze od serii ASB.Moje pytanie czy wgl jest to możliwe ? czy trzeba wrzucić również sterownik wtrysków od 313, który jest ciężko dostępny jako używka ? czy trzeba włożyć jeszcze całą kopę innych gratów do wydajniejszych wtrysków ? czy wtryski nie wypalą dziury w tłokach przy większym ciśnieniu i dawce diesla ? może podejdzie coś od innego silnika np. 4.2 TDI żeby mnie to nie zrujnowało finansowo...? POMOCY !!!
  2. Na przyszły tydzień jestem umówiony z mechanikiem od automatów, podejrzewam ze Audi dawno nie widziało wymiany filtrów i oleju w skrzyni, może szarpanie biegów ustąpi. Ale zastanawiam się co było przyczyną wyhamowania samochodu....
  3. Witam. W samochodach Audi jestem kompletnie "zielony", a4 b7 3.0 tdi quattro w cabrio to moje pierwsze auto tej marki, kupiłem ten samochód z myślą o codziennym użytkowaniu, naczytałem się co do silnika i niezniszczalnego napędu na obie osie i właśnie co do tej niezniszczalności, dziś jechałem i samochód zaczął nagle hamować, wydobywał się dziwny hałas jakby przeskakiwały jakieś zębatki, wyhamowało mnie przy prędkości 70 km/h do 50, puściło i dalej normalnie dojechałem do domu 60km, jak na tą chwilę jest wszystko ok, skrzynia biegów zaczyna szarpać przy redukcji na niższy bieg ( o jeden mniejsze szarpnięcie o dwa biegi mocne szarpnięcie ), moje pytanie, czy TipTronic zaczyna odmawiać posłuszeństwa czy napęd, dodam jeszcze że przy skręconych na maxa kołach delikatnie strzela jakby w napędzie.... Pomocy Panowie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...