Seriously
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Seriously
Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Coupe
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Seriously
0
Reputacja
-
Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Właśnie nie pamiętam dokładnie czy auto jest z lipca czy sierpnia. W każdym razie jest to 2 połowa 2011 roku. Czyli niestety czeka mnie naprawa? W tym roku zrobiłem około 12 tyś km. Ostatnimi miesiącami użycie samochodu zmniejszyło się zdecydowanie. W ciągu 2 miesięcy zrobiłem około 500km i tendencja ta się raczej utrzyma. Czy uważacie że jest sens wykładania 3-5 tyś za naprawę wady jeżeli planuję mieć samochód jeszcze przez 2 lata i przejechać nim może 10-15 tyś km? Czy po prostu pojeździć jeszcze te parę tyś kilometrów, zmniejszyć wartość samochodu przy sprzedaży i uprzedzić przyszłego właściciela o występującej wadzie?
-
Witam serdecznie. Od roku jestem posiadaczem A5 1.8tfsi 160km. Samochód jest z 2011 ( jak dobrze pamiętam lipiec). Przebieg obecnie to 210 tyś km. Samochód pobiera olej jak to TFSI ma w zwyczaju Obserwuję stan oleju i mój samochód pobiera jakiś 1l na 1700-2000 km. Czytałem że problem z olejem pojawia się po przejechaniu 50-60 tyś km a przeważnie powyżej 100km. Jak widać moja audi ma już przejechane dobre 200 tyś km. Powiedzcie mi proszę, czy te 1l na niecałe 2 tyś km to norma? Czy nastawiać się powoli na remont tłoków i pierścieni ? Skoro problem z olejem pojawia się tak wcześnie to możliwe że z tą wadą ktoś przejechał 100 tyś km i nie naprawiał tego? A co za tym idzie, można liczyć na to że pobór oleju nie wzrośnie? Bardzo proszę o informację. Ewentualnie polecenie jakiegoś dobrego mechanika w Małopolsce, okolicach Krakowa gdzie można zgłosić się do naprawy powyższej usterki Dziękuję za pomoc!