Dorianpl
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Dorianpl
Informacje
-
Imię
Dorian
-
Miasto
Brzeszcze
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Dorianpl
0
Reputacja
-
Witam! Pacjent a4 B8 2.0 TDI CAGA. Samochód przy 246 tyś miał wymieniony kpl dwumas i sprzeglo oraz łożysko oporowe. Autko ma 292 tyś przebiegu więc na sprzegle przejechane 50 tyś. Autko bez chipa. Przy 2000 obrotów na 4 5 6 biegu występuje uslizg sprzegla przy gwałtownym dodaniu gazu. Jeżeli silnik jest zimny przez pierwsze 10 20km nie występuje w ogóle uslizg auto nawet pod górkę z wysokiego biegu nie slizga wcale pięknie ciągnie i wszystko jest jak należy Ale w trasie kiedy silnik osiągnie wraz z olejem i plynami wysoka temperature uslizg staje się coraz większy. Im dłużej jedzie tym bardziej slizga ma zimnym wcale. Rozmawiałem z mechanikiem i potwierdził że jest to dziwne bo gdyby sprzeglo jakimś cudem się skończyło to skizgalo by cały czas tak samo i nie było by to zależne od temperatury. Zaproponował że powodem może być wytarta pompa sprzegla I wysprzeglik gdyż te elementy nie były wymieniane A auto ma 300 tyś przebiegu. Co myślicie jest to możliwe przyczyna? Że płyn się rozgrzewa i auto jedzie na pół sprzegle jak wszystko gorące. Żadnych innych objawów nie ma biegi chodzą płynnie padał jest lekki nie występuje żadne szarpanie ani stuki. Co myślicie?