Skocz do zawartości

aderiano89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aderiano89

Informacje

  • Imię
    adrian
  • Miasto
    biecz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aderiano89

0

Reputacja

  1. czyli ta czesc co dodal kolega sitar to jest ten odpowietrznik ? myslalem ze ten u gory za pokrywa to jest ten zawor
  2. witam mam problem z moja audi a4 b7 1.8t BFB a mianowicie po wymianie zaworu odpowietrzajacego skrzynie korbowa. zaczwly sie dziac rozne rzeczy. wyskoczylo duzo bledow samochod nie trzyma obrotow na biegu jalowym tylko poza1 tysiac. drugi problem silnik tak zasysa ze przy zapalonym.silniku nie idzie wyciagnav bagnetu lub korka wlewu oleju bo tak zasysa. czy mial ktos taki problem. bledy to miedzy innymi wypadanie zaplonu zbyt uboga dawka paliwa za wysokie obroty wszystko dokladnie w zamieszczonej fotografi. zawor zalozylem tanszy zamiennik firmy topran wczeaniej tez zalozylem innej firmy i te same objawy za pomoc z gory dziekuje
  3. witam mam problem z audi a4 b7 1.8t 163 km silnik BFB problem polega na tym iz ostatnio byłem w austri przejechałem 800km gdy juz dojechałem na miejsce po wyjsciu z samochodu zauwazyem ze pod maska cos głosno pracuje odgłosy były w okolicy napinacza i łancucha wałkow rozrzadu, na nastepny dzien nie było słychac juz tych odgłosow jeszcze w czasie jazdy zaswiecił sie check i wyskoczyły bledy 16395-regulacja faz rozrzadu ,rzad cylindrow 1,nie moze osiagnac zadanej wartosci.za mocno opozniony powyzej gornego dopuszczalnego progu regulacji 17536-mnozaca adaptacja paliwa blok 1,mieszanka uboga takie komunikaty wyswietliły sie po podłączeniu MAxiecu- polskie oprogramowanie do diagnostyki w czym tkwi problem moze ktos podpowie druga sprawa jak zmierzyc cisnienie oleju w 1.8t bo przez czujnik cisnienia oleju nie bardzo da rade poniewaz ten czujnik ma taki kształ ze nie bardzo idzie wkrecic manometr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...