Skocz do zawartości

Macin82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Macin82

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Macin82

0

Reputacja

  1. Temat zamknięty. Wystarczyła wymiana czujnika za całe 47 zł.
  2. Witam. Jeśli nie ten dział to proszę o przeniesienie. Ostatnio pojawił mi się błąd ABS ASR i hamulca. Zrobiłem skan i wyszła mi masa błędów. Tu moje pytanie. Czy wymiana czujnika ABS w lewym przednim kole rozwiąże problem? Czy mogę prosić bardziej doświadczonych kolegów Log 28-12-2023.txto wyjaśnienie mojego skanu.
  3. Macin82

    MMI 3G HIGH

    Witam Jeśli nie ten dział to przepraszam i proszę o przeniesienie. Do rzeczy. Od wczoraj po uruchomieniu auta radio włącza się normalnie ale po około minucie wyłącza się dźwięk. Po około 3 minutach ciszy samo zaczyna grać i działa już cały czas bez problemu. Dzieje się tak za każdym razem kiedy uruchamiam auto/zapłon. W czasie kiedy nie słychać muzyki mogę zmieniać wszystkie ustawienia włączyć navi, przełączać między radiem a kartą pamięci na której muzykę. Wszystko działa poza dźwiękiem. Jakieś rady?
  4. Witam wszystkich Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mianowicie coś strasznie mi piszczy w tylnym lewym nadkolu. Piszczy nawet na kostce brukowej ale jak ręcznie kołysze autem to nic nie słychać. Dźwięk dochodzi jakby z u góry nadkola gdzieś przy mocowaniu amortyzatora. Czy ktoś miał coś podobnego. Już posmarowałem wszystkie gumy na dole ale to nic nie pomogło. Powiedzcie czy trudno ściągnąć nadkole? Czy są tam jakieś szpilki jednorazowe które trzeba kupić przed demontażem?
  5. Witam wszystkich Informuje że używałem opcji szukaj lecz nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. (Może to wynikać z małego doświadczenia lub braku wiedzy za co przepraszam) Chodzi o to że w platformie rowerowej i przyczepce posiadam gniazdo na wtyk 7pin a w aucie gniazdo na 13pin. Kupiłem przejściówkę lecz po podłączeniu a aucie na FIS wywala błąd spalonej żarówki. Już wiem (a raczej tak sądzę) że chodzi o światło cofania które jest wymagane w określonych przypadkach. Czy istnieje jakaś możliwość zmostkowania pinów w przejściówce lub wyłączenia w aucie opcji sprawdzania światła wstecznego w przyczepce? A może jest jakiś inny sposób na pozbycie się tego komunikatu w aucie. Bardzo proszę o pomoc.
  6. Witam wszystkich Ostatnio w trakcie jazdy pojawiły mi się dziwne błędy na wyświetlaczu FIS między innym kontrolka P w nawiasach z piorunem. Po wyłączeniu i włączeniu auta komunikaty znikły. Często także pojawia mi się błędny komunikat o niskim ciśnieniu w oponach. Skan zrobiłem i błędy zczytałem ale trzeba je jeszcze rozumieć I tu moja prośba o pomoc w rozszyfrowaniu. Dziwi mnie też że wyskoczył mi błąd o podgrzewaniu lusterek bo ja nie mam podgrzewanych lusterek Czy istnieją jakieś strony gdzie można samemu nauczyć się odczytywać błędy (czy tylko praktyka)? Log-29-04-2019.txt
  7. Ok dziękuję bardzo za pomoc i informacje. Pozdrawiam
  8. Końcówki rury są bardzo czyste. Myślałem że były czyszczone przed sprzedażą ale są taki czyste nadal. Tam są takie jakby nakładki z rury nierdzewnej i wcale nie są okopcone. Auto ma przejechane 236kkm i jest to potwierdzone w dokumentacji. Sam sprawdzałem a ASO.
  9. Ok dziękuję bardzo. Masz rację sporo jazdy w mieście i krótkie odcinki. A mogę widzieć skąd to wiadomo? A ten popiół to jest ten co zostaje po wypaleniu sadzy? Auto przyjechało dwa miesiące temu z Niemiec więc czy mogę twierdzić że DPF był wymieniany lub płukany? (Bo na pewno jest? Tzn nie jest wycięty.) Przepraszam za chaos w poście ?
  10. Witam Czy mogę prosić o analizę tych danych? Jest to moje pierwsze auto z DPF i nie bardzo wiem jeszcze jak go traktować i z nim postępować. Adres 01: Silnik (03L 906 022 NP) 21:00:23 IDE00025 Temperatura płynu chłodzącego 66 *C IDE00427 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia 14 hPa IDE00428 Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia 6 hPa IDE00430-ENG57549 Filtr cząstek stałych: status żądania regeneracji podczas użytkowania-Bits 0-7 0 IDE00431-ENG57549 Filtr cząstek stałych: status blokowania regeneracji podczas użytkowania-Bits 0-7 0 IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 36447 s IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.00 l IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 18.10 g IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy 7.28 g IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 383429 m I mam akie coś jeszcze (początki zabawy z programem :)) Adres 01: Silnik (03L 906 022 NP) 21:02:48 IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.04 mg/stroke IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.15 mg/stroke IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 0.42 mg/stroke IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -0.31 mg/stroke
  11. Macin82

    Radio MMI Kodowanie

    Witam wszystkich Z racji że od niedawna próbuje sił w kodowaniu wszystkiego co możliwe mam pytanie. Czy istnieje możliwość takiego zakodowania radia (MMI3G) aby po włączeniu uruchamiało się od razu z funkcją "MEMORY"? Jeśli nie ten dział to od razu przepraszam. Z funkcji szukania korzystałem
  12. Macin82

    Analiza Logów Dpf

    Witam Czy mogę prosić o analizę tych danych? Jest to moje pierwsze auto z DPF i nie bardzo wiem jeszcze jak go traktować i z nim postępować. Adres 01: Silnik (03L 906 022 NP) 21:00:23 IDE00025 Temperatura płynu chłodzącego 66 *C IDE00427 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia 14 hPa IDE00428 Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia 6 hPa IDE00430-ENG57549 Filtr cząstek stałych: status żądania regeneracji podczas użytkowania-Bits 0-7 0 IDE00431-ENG57549 Filtr cząstek stałych: status blokowania regeneracji podczas użytkowania-Bits 0-7 0 IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 36447 s IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.00 l IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 18.10 g IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy 7.28 g IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 383429 m I mam akie coś jeszcze (początki zabawy z programem :)) Adres 01: Silnik (03L 906 022 NP) 21:02:48 IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.04 mg/stroke IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.15 mg/stroke IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 0.42 mg/stroke IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -0.31 mg/stroke
  13. Macin82

    Kabel diagnostyczny

    Dzięki za konkretną odpowiedź.
  14. Macin82

    Kabel diagnostyczny

    Ok. Ja na kablach się nie znam i dlatego pytam. A możesz polecić jakiś kabel który będzie odpowiedni? Najlepiej o zbliżonej cenie.
  15. Macin82

    Kabel diagnostyczny

    Witam Panów Czy taki kabel będzie dobry do diagnostyki i ewentualnych ustawień i kodowania A4 B8 2.0 TDI 2010 ROK (grudzień).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...