Skocz do zawartości

Virtualer1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Virtualer1

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Grudziądz

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Virtualer1

0

Reputacja

  1. Ok, dziękuje za odpowiedź. Jakie inne parametry powinienem wziąć pod uwagę do logowania?
  2. Cześć, od jakiegoś czasu borykam się z problemem underboostu w 3.0TDI (powracający przy jeździe autostradowej błąd P0299). Układ dolotowy sprawdzony i jest szczelny, turbina została wyjęta i sprawdzona, nastawnik turbiny jest nowy, czujnik ciśnienia doładowania także nowy. Auto zakupilem już po remapie i podejrzewam ustawione zbyt wysokie zadane ciśnienie doładowania. Prośba o analizę logów poniżej. Z góry dzięki log.tunezilla.com/s/dFeYuCsW 3bieg: log.tunezilla.com/s/Ywll7NKM 5171 - Boost Pressure Regulation P0299 00 [101] - Control Range Not Reached Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 219907 km Date: 2019.10.21 Time: 17:19:16 Engine speed: 2599.00 /min Normed load value: 62.7 % Vehicle speed: 157 km/h Coolant temperature: 77 °C Intake air temperature: 36 °C Ambient air pressure: 2070 mbar Voltage terminal 30: 13.960 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine speed: 2599.0 /min Vehicle speed: 157.75 km/h Specified charge pressure: 2500 hPa Actual charge pressure: 2077 hPa Intake air temperature: 35.6 °C AFS dm: 457.7 kg/h Charge adjuster output stage: 0.00 %
  3. Witam wszystkich od pewnego czasu borykam sie z problemem błędu 5171 P0299 w moim 3.0TDI CAPA 2007r. Auto przy prędkości autostradowej wchodzi w tryb awaryjny Notlauf i wpisuje się błąd 5171 jak poniżej. Gdy nie jest w trybie awaryjnym nie czuć spadku mocy, silnik chodzi normalnie. Przy jeździe po mieście błąd się nie pojawia. Układ dolotowy sprawdzony i jest szczelny, turbina została wyjęta i sprawdzona, nastawnik turbiny jest nowy. Błąd dalej powraca, co ciekawe w lato tryb awaryjny włącza się przy niższej prędkości niż zimą. Załączam ten sam błąd z kilku różnych przebiegów (za każdym razem stary był kasowany). Co ciekawe w Freeze Frame widać dziwną zależność pomiędzy Ambient air pressure a Actual charge pressure. Czy to wogóle możliwe że Ambient air pressure(czyli ciśnienie atmosferyczne jak rozumiem) wynosiło 2160 mbar? Pozdrawiam 5171 - Boost Pressure Regulation P0299 00 [036] - Control Range Not Reached Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 222664 km Date: 2019.12.09 Time: 17:21:35 Engine speed: 2849.50 /min Normed load value: 61.2 % Vehicle speed: 172 km/h Coolant temperature: 78 °C Intake air temperature: 25 °C Ambient air pressure: 2160 mbar Voltage terminal 30: 14.540 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine speed: 2849.5 /min Vehicle speed: 173.10 km/h Specified charge pressure: 2533 hPa Actual charge pressure: 2163 hPa Intake air temperature: 25.3 °C AFS dm: 537.1 kg/h Charge adjuster output stage: 0.00 % =================================================== 5171 - Boost Pressure Regulation P0299 00 [096] - Control Range Not Reached Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 221699 km Date: 2019.11.22 Time: 13:41:32 Engine speed: 2746.00 /min Normed load value: 62.0 % Vehicle speed: 166 km/h Coolant temperature: 74 °C Intake air temperature: 25 °C Ambient air pressure: 2230 mbar Voltage terminal 30: 14.360 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine speed: 2746.0 /min Vehicle speed: 167.04 km/h Specified charge pressure: 2534 hPa Actual charge pressure: 2231 hPa Intake air temperature: 24.9 °C AFS dm: 536.1 kg/h Charge adjuster output stage: 0.00 % ====================================================== 5171 - Boost Pressure Regulation P0299 00 [101] - Control Range Not Reached Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 219907 km Date: 2019.10.21 Time: 17:19:16 Engine speed: 2599.00 /min Normed load value: 62.7 % Vehicle speed: 157 km/h Coolant temperature: 77 °C Intake air temperature: 36 °C Ambient air pressure: 2070 mbar Voltage terminal 30: 13.960 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine speed: 2599.0 /min Vehicle speed: 157.75 km/h Specified charge pressure: 2500 hPa Actual charge pressure: 2077 hPa Intake air temperature: 35.6 °C AFS dm: 457.7 kg/h Charge adjuster output stage: 0.00 %
×
×
  • Dodaj nową pozycję...