Jump to content

Ujekujek

Pasjonat
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Ujekujek

Informacje

  • First name
    Maks
  • Location
    Jasło

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. Witam. Mam problem ze sprzęgłem. Puszczając pedał przy 5tys obr spaliłem ori dwumas. Przez 2 dni wszystko było ok z wyjątkiem że śmierdziało sprzęgłem. Kolejnego dnia wsiadając do samochodu ślizgało mi się od około 3 tys bujając(ciągło i przestawało). Zmieniłem cały zestaw na jednomas(zamach ABK toczony,tarcza 240mm luka z dodatkiem kevlaru i docisk lt.) który nabyłem od kolegi z forum. Jeździło to w b5 ANB 1.8t quattro z mocą około 300hp. Różnica jest taka że ja nie mam quattro a póki co jest seria. Po montażu dalej to samo,od 3tys nie ważne na jakim biegu nie kleiło.Skrzynia poleciała drugi raz na dół a cały zestaw pojechał do Maklandu na obicie tarczy pełnym kevlarem i frez o 0,10 na docisku i zamachu. Wymieniłem olej w skrzyni,wyczyściłem ją na błysk a łożysko oporowe założyłem Luka.Efekt taki sam jak wcześniej. Mechanik podpowiadał żeby sprawdzić trzpień wysprzęglika bo zestawy mogły się różnić wysokością. Próbowałem skracać dorobiony trzpień o o 2,3,5,9mm ale bez rezultatu. Miał ktoś podobny przypadek ? Czytałem że przez pompkę sprzęgła może nie wysprzęglać i jest efekt''ślizgania się''. Z góry dzięki,pozdrawiam. Zdjęcia zestawu przed wizytą w Makland.
×
×
  • Create New...