Skocz do zawartości

Rafal9556

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafal9556

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rafal9556

0

Reputacja

  1. Witam! Mam ogromny problem ponieważ mam zatarty kompresor ok klimy, problem leży w tym że nie mogę znaleźć takiego samego używanego po numerach, bądź źle szukam. Znalazłem kilka w okolicy po tym numerze: 6SEU12C. Kompresory wyglądają podobnie lecz mechanik powiedział, że muszą mieć taki sam numer jak ten 11B00385 A problem jest taki że nie mogę nigdzie znaleźć z takim numerem tylko są z innym. Może to ja źle szukam, proszę o pomoc na co zwrócić uwagę. Załączam zdjęcie z symbolami.
  2. Witam! Mam ogromny problem ponieważ mam zatarty kompresor ok klimy, problem leży w tym że nie mogę znaleźć takiego samego używanego po numerach, bądź źle szukam. Znalazłem kilka w okolicy po tym numerze: 6SEU12C. Kompresory wyglądają podobnie lecz mechanik powiedział, że muszą mieć taki sam numer jak ten 11B00385 A problem jest taki że nie mogę nigdzie znaleźć z takim numerem tylko są z innym. Może to ja źle szukam, proszę o pomoc na co zwrócić uwagę. Załączam zdjęcie z symbolami.
  3. A co te logi mi powiedzą jak je zrobię?
  4. Witam! Piszę z nadzieją, ze ktoś mi doradzi/pomoże. Problem tkwi w a4 b6 1.9 2001 rok. Jakiś czas temu zauważyłem że samochód zaczął tracić moc tzn, do około 2500 obrotów silnik ledwo co ciągnie, dopiero po przekroczeniu tych 2500 dostaje kopa. Stwierdzenie mechanika - przeplywka. Nie liczyla mu prawidłowych wartości do 2500 obrotów. Teraz tak, oryginalnie zamontowany jest BOSCH, mechanik wsadził jakąś inną. Byla poprawa lecz gdy odjechalem od niego samochód szedł tylko do 140 następnie spadał z sił I nawet przy 100 i pedale gazu do końca już więcej nie dawał rady. Wróciłem do niego, oddał kasę A ja założyłem stara przeplywke. Wczoraj pojechałem na szrot, znaleźliśmy kilka sztuk z BOSCHA o tych samych numerach tylko różniły się małymi cyframi na samym dole ale modelowo numery były zgodne. Założyliśmy 4 wszystkie po kolei i nic sie nie zmieniło, na każdej działał tak samo. Założylismy także czujnik od turbiny lecz to też nic nie zmieniło. I teraz pytanie, co może być nie tak oprócz przeplywki bo skoro zamienilem na 4 takie same I na każdej działo się to samo bez żadnej poprawy to raczej nie wina przeplywki? Proszę o pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...