Witam panowie,
Mam kłopot z A4 B6 2.0 FSi FWD z 2002r, mianowicie pewnego dnia przestała chodzić pompa paliwa, w wężykach sucho, pompa na krótko sprawdzona, trybi OK.
VCDS pokazał, że nie pasuje mu immobilizer, natomiast przekaźnik pompy paliwa ma napięcie na styku roboczym, jak również na styku cewki po przekręceniu kluczyka, miałem podobny zmieniłem go i też nic.
Dostałem sie do pompy paliwa (niezbyt przyjemny dostęp ?) podłączyłem pompę paliwa na krótko do zewnętrznego źródła i działa ok, po podłączeniu kostki odezwać się nie chce.
Zmierzyłem na kostce napięcie, cały czas pokazuje 1.82V, nawet kiedy kluczyk nie jest przekręcony, po przekręceniu kluczyka na zapłon nadal 1.82V, Dopiero jak zacznie ktoś kręcić rozrusznikiem to skoczy do tych 10V. Obstawiam gdzieś przerwę, albo zwarcie dlatego zwracam się do was, nie dysponujecie może schematami el. do pompy paliwa, przekaźnika pompy, immo?
Z góry dzięki!