Skocz do zawartości

lasex94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lasex94

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia lasex94

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź Czyli ostatnio popalone żarówy to moje szczęście
  2. Witam, Mam pewien problem. W mojej audi 2.0 CAGC 2009 120KM mam skoki napiecia na tylnich lampach. Przy włączonym zapłonie na tylnich kostkach napięcie miernikiem wychodzi 12.2 V, przy uruchomionym silniku skacze do 12,8 V i po ok 1 minucie prąd rośnie do wartości od 13.2 -13.5 V. VCDS nie pokazuje błędów, bloki pomiarowe VCDS w centrali 10 na zapłonie pokazują 12.2 V, a przy włączonym silniku 14.0 V. Pytanie brzmi czy jest czym się martwić? Regulator napiecia czy moduł może kończyć swój żywot czy ktoś coś kiedyś grzebał (poprzedni właściciel dokładał hak) i źle coś zakodował? Dodam, że Kostka od haku działa poprawnie. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...