Jump to content

Mateoo88

Pasjonat
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Mateoo88

Informacje

  • First name
    Mateo
  • Location
    Holywood

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolego pozwól że dodam swoje 3 grosze ale jeżdżę swoim b8 2.0 tdi 143 km 2011 rok od 3 lat, od tego czasu jedyne co robiłem to rozrząd, dwumas i sprzęgło ale to z racji przebiegu bo ma 250 nalatane, autem jeżdżę wszędzie głownie krótkie trasy, nie patrze czy mam jechać 500 metrów po bułki czy mi szkoda auta poprostu wsiadam i jadę, dziwią mnie teksty że ktoś nie chce diesla bo problem z dpf czy problem z aku ? Mieszkam w bloku auto stoi odkąd je kupiłem na dworze ani razu się nie zająknął odpala od strzała.... w weekend czasami robię jakiś dłuższy wypad to mu dam w gaznik trochę go przeczyszczę, nie mule samochodu, nie jeżdżę jak dziadek na spalanie też nie patrze żeby spalil 6 litrów kolego czy wezmie 7 czy 8 litrów jest mi to obojętnie, rok temu dźwignąłem moc na 190 samymi mapkami teraz rwie jak nie wiem co. Inna kultura jazdy, moment obrotowy w dieslu znacznie lepiej wypada jak w takiej benzynie. Oczywiście nikogo do niczego nie namawiam chcesz benzyne bierz benzyne... jednak czytajac twoje informacje na temat diesla nie moge przejsc obok tego obojętnie, miałem 2.0 tdi w B7 ale nie porównuj tej silników do 2.0 tdi 143 km na common railu w B8 oczywiście te silniki dopiero w 2011 poprawili dlatego ja szukałem z 2011. ? To tyle odemnie jeśli masz jakieś pytania to wal śmiało powiem jak jest nie będę owijał w bawełnę. Moje zdanie jest jednoznaczne w tej kasie szukał bym 2.0 tdi z 2011 roku, z potwierdzonym przebiegiem najlepiej już z wymienionym sprzęgłem i dwumasą i będziesz miał fajny dupowóz który po mapkach zbiera się za***iście, pali według mnie też rozsądne 7 litrów i to przy ostrej jeździe, powtarzam kolejny raz z odpalaniem nigdy nie miałem problemu nigdy. Procedura wypalnia DPF ? nigdy w życiu mi sie to jeszcze nie zapaliło ale powtarzam że nie mule samochodu jak jadę gdzieś w trase to go konkretnie przegonie.
  2. Witam proszę o wycenę Sprzęgła i dwumasy z luka oraz sachs do Audi A4 B7 1.8T Quattro 2008 rok silnik 163 km BFB Interesuje mnie osobno cena sprzęgła i dwumasy cały zestaw kompletny taki że zawożę do mechanika i tylko wymienia
  3. Bez przesady zapewne opisal nam to co mówił mu sprzedający, chlopak liczy na szczera pomoc podpowiedz ja sie nie wypowiem bo nie mialem 2.0 tdi w b7
  4. Ja w sumie nie wiem czy bawilbym bym sie w 2.0 w b7, mialem 1.9 i bylem zadowolony co prawda o wiele mniej wyposazona opcje bo tak to bylo juz z tymk 1.9 byly biedniejsze niz 2.0
×
×
  • Create New...