Skocz do zawartości

Płoteck

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Płoteck

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Podkarpackie, Medynia Głogowska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Płoteck

    A4B7 Dwumas

    Witam. Przymierzam się do swapu z automatu na manual. Auto: Audi A4 B7 2.0 TDI Silnik: BPW Chciałem zapytać czy dwumas będzie pasował do skrzyni HCK. Dwumas LINK Pozdrawiam
  2. A co do tego wystrzalu to można było, by to tak nazwać jak przyspieszalem na autostradzie.
  3. Dzięki postaram się jakoś to sprawdzić, ale chyba będę zmuszony ściągnąć auto do Polski, bo tutaj nie mam jak i gdzie tego zrobić.
  4. Jeszcze dostałem takie zdjęcia skrzyni od mechanika wczoraj.
  5. W tym problem, że nie zmieniłem go jeszcze od zakupu. Właśnie świadom jestem tego, że sam sobie nagrabilem.
  6. Witam, Ostatnio moja skrzynia odmówiła posłuszeństwa. Podczas przyspieszania na autostradzie szarpneło całym autem, ale pojechało dalej. Przed następnym zjazdem zaczęły obroty skakać, np. 2000 - 2200 mniej więcej. Później nastąpił problem podczas hamowania zaczęło szarpać, byłem zmuszony hamować, ponieważ musiał nadażyć się korek. Po wyhamowaniu włączył się tryb awaryjny i zaczęły migać na ekranie PRNDS. Podczas ruszania również szarpało. Po zjechaniu z autostrady, nie pomogło zgaszenie auta. No i oczywiście trzeba było ściągnąć auto pod dom. Pod dwóch dniach odpaliłem auto, aby podciągnąć do mechanika w celu podpięcia pod komputer. Na zimnym silniku normalnie jechało auto, ale nadal miały PRNDS. Po nagrzaniu do około 50 stopni auto zaczęło ponownie szarpać przy hamowaniu i ruszaniu. Po podpięciu do komputera mechanik wysłał mi takie oto błędy. Niestety w języku niemieckim, gdyż jestem aktualnie w Niemczech. Prosiłbym o opinie co mogło się stać i czy warto naprawiać wogóle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...