Skocz do zawartości

Simy3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Simy3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie ma problemu, wydawalo mi sie ze najwazniejsza tutaj jest wzajemna pomoc i wymiana informacji, nie mam czasu ukladac epopei aby bylo Ci latwiej czytac jesli masz z tym taki problem to edytuj moj tekst i wstaw sobie interpunkcje, jak takie rzeczy sa az tak razace nie musze juz pisac, chcialem tylko pomoc. 3majcie sie. Pozdrawiam
  2. Przebudowa gornego separatora odmy olejowej chyba pijany inzyniej to opracowal bo jak mozna zrobic krociec w nim aby przepustnica ssala podcisnienie z niego przez siteczkiem separujacym i zywcem ssie dostajece sie do niego pary wraz z olejem zanim siteczko odseparuje je od oleju Samo tylko zaslepienie tego krocca a powietrze ssie przepustnica atmosreryczne przez filterek paliwowy od skutera spowodowalo drastyczne obnizenie brania oleju jeszcze to przebuduje pozniej i jeszcze obnize branie oleju bo ten fabryczny separator wogole nie spelnia swojej funkcji trzeba zalozyc inny ale nie zamiast niego tylko ten calkowicie sie zaslepia na wylocie tam gdzie idzie do dolotu powietrza a robi sie wezyk od dolnej odmy do gory na koncu montujemy separator od innego auta jego wylot mozemy wpiac w dolot powietrza tam gdzie bym fabrycznie albo poprostu wezyk ladnie na dol aby pary nie zanieczyszczaly nam przepustnicy
  3. Przy odpuszczonym pedale mam obwod rozlaczony a przy nacisnieciu daje sygnal na odwrot jak nowy oryginalny czujnik, nie mam zielonego pojecia dlaczego to tak u mnie dziala ale po przerobce dziala, mechanik 2 lata temu powiedzial mi ze nie mam czujnika i tym mnie zmylil bo przez 2 lata kopalem w podcisnieniach silnika, dopiero teraz odkrecilem plastik i okazalo sie ze jest, do tego jak ten mechanik podlaczyl kompa to nie pokazalo zadnego blegu tego czujnika, przy tym rozwiazaniu jak u mnie nie ma zadnych skutkow ubocznych ani bledow, jestem bardzo ciekaw czy jak ktos zrobilby tak samo jak ja czy tez to zadziala. Chetnie pozyczylbym moj pilocik komus aby sprawdzic czy tak samo pomoze w innym samodzie Taki pilot mozna tez przetestowac jak ktos ma tempomat aby upewnic sie ze przestanie dzialac przy tym rozwiazaniu Nie mam czasu aby przerobic branie oleju bo tez sie z tym porykamy udalo mi sie je obnizyc o okolo 80% a mam jeszcze pomysl aby zmniejszyc to do 0,5l na 10tys km bez kosztow
  4. Czyli nikt zainteresowany
  5. Kazdemu z gory na poczatek polecam zrobic sobie taki pilocik z kablami i wpiac sie w wtyczke od czujnika polozenia pedalu sprzegla i spawdzic 5 min roboty zadnych kosztow a ja dzieki temu znalazlem problem
  6. Powiem tak ze nie mam akurat tempomatu ale sprzeglo do niego ma tyle ze go rozlancza czyli daje sygnal ale nie jestem pewien czy ma cos wiecej wspolnego, ale najlepiej to zrobic sobie taki smieszny pilocik zeby nie rojnowac czujnikow i nie robic sobie kosztow wtedy za darmo wszystko sie wyjasnia
  7. MaTeo85 zapytalem tylko kulturalnie jesli Ci cos nie pasuje to nie musisz sie wpiepszac
  8. To jest dokladnie to, bedzie mi bardzo ciezko to wytlumaczyc ale sprobuje, na pocztek moze tak, chodzi o maly bialy,, cycek,, ktory chodzi w tulei ze sprezyna i dziala na stycznik czyli zalancza lub rozlancza blaszki jego trzeba, jak sie mu przyjrzysz jest ze skosa tylko z jednej strony aby lagodnie wjezdzac na stycznik i rozlanczac, jego przycinamy ze skosa tak samo z drugiej strony skladamy wszystko do kupy oprocz stycznika, zakladamy normalnie do samochodu gdy jest juz na miejscu tak jak nalezy dziala na niego pedal, wsuwamy na swoje miejsce bardzo powoli stycznik wraz z miejrnikiem ktory na wsowkach caly czas sprawdza nam w ktorym momencie wsuwania jego bedziemy mieli obwod otwarty czyli trafilismy na,, cycka,, w tulei, od samego poczatku wsowania miejnik piszczy nam czyli obwod zamkniety wsuwamy az przestanie piszec, wtedy sprawdzamy, robilem to lokciem naciskamy na pedal sprzegla wtedy powinien miernik nam zapiszczec puszczamy sprzeglo miernik cichnie i tak kilka razy jak jest ok ja caly ten stycznik zaalem super glue aby unieruchomic go w tej pozycji oczywiscie nie za bardzo bo ja przypadkowo skleilem sobie do stycznika kostke ktora za szybko wpiolem a klej nie wysechl, jesli cos nie jasne pytaj bo ciezko cos takiego wytlumaczyc? i sory za bledy
  9. Na samym poczatku gdy wyciagnalem swoj czujnik zrobilem sobie taki prosty pilocik z wlacz-wylacz wpialem go w kostke ktora szla do czujnika i gdy naciskalem sprzeglo, naciskalem wlacz lub wylacz az doszedlem do wniosku ze po wcisnieciu sprzegla musze dawac sygnal na kompa wtedy obroty spadaja, jazda byla super sprzeglo guzik obroty spadaja, kolejny bieg, oczywiscie nie zapomnij wrocic wlacznikiem aby obwod znow rozlaczyc itd az wczoraj przerobilem czujnik fabryczny i jest super, musze znow nauczyc sie jezdzic?
  10. Simy3

    Wolno opadające obroty.

    Czujnik fakt ze ma wyjatkowo skaplikowana budowe ale nie ma szans zalozyc nowy tak aby dzialal jak po mojej przerobce, zalozylem kilka fabrycznie nowych prosto z pudelka i w uchwyt zaden nic nie zmienil, nie bede sie klucil ani wymadrzal u mnie to dziala jest super i ciesze sie super wygodna jazda a wy zrobicie jaj chcecie mozna dalej dumac i sie wk... albo jak ja wziasc sie do roboty i kombinowac az sie uda, moj patent jest taki dziala, chcialem pomoc reszta nalezy do was.
  11. Na samym poczatku gdy wyciagnalem swoj czujnik zrobilem sobie taki prosty pilocik z wlacz-wylacz wpialem go w kostke ktora szla do czujnika i gdy naciskalem sprzeglo, naciskalem wlacz lub wylacz az doszedlem do wniosku ze po wcisnieciu sprzegla musze dawac sygnal na kompa wtedy obroty spadaja, jazda byla super sprzeglo guzik obroty spadaja, kolejny bieg, oczywiscie nie zapomnij wrocic wlacznikiem aby obwod znow rozlaczyc itd az wczoraj przerobilem czujnik fabryczny i jest super, musze znow nauczyc sie jezdzic? Sprubojcie u siebie nie walcie wiecej kasy w ten silnik i szukanie ja w 2 lata nie wymienilem nic tylko kopalem w silniku, szukalem i robilem mu przerozne testy Mam jeszcze w glowie patent na branie oleju aby bral na 10 tys 0,5l przy wkladzie 30zl w patent Branie oleju i tak juz udalo mi sie ograniczyc o okolo 80% bez zadnego wkladu finansowego ale dla mnie to jeszcze za malo, jak pomysl wypali napewno tez napisze Chodzi wiadomo o czujnik polozenia pedalu sprzegla wszystkie nowe oryginalne dawaly sygnal na odwrot dlatego tak sie to piepszylo mialem dostep do nowych za darmo i przetestowalem kilka wkoncu jeden przerobilem dziala na odwrot i obroty spadaja idealnie
  12. Simy3

    Wolno opadające obroty.

    Latwiej jest dobrac jakis od czego kolwiek, nawet od drzwi od lodowki by pasowal bo dziala wlasnie w tych kierunkach co potrzeba
  13. Simy3

    Wolno opadające obroty.

    Kurcze to straszna dlubanina, po krotce to wyjalem z czujnika mala szynke z wsowkami na ktore zapina sie kostke zalozylem czujnik bez tego a jak juz byl zalozony to owa szynke z wsowkami wsuwalem na miejsce po troszku az na mierniku pokazalo mi ze mam obwod otwarty wtedy ta szynke zalalem klejem w tym wlasnie miejscu
  14. Mi udalo sie to opanowac ktos ciekawy???
  15. Simy3

    Wolno opadające obroty.

    Nie ma zadnych bledow nic ubocznego sie nie dzieje wszystko super smiga a zamienione kabelki nic nia dadza na poczatek mozesz zalozyc sobie taki prosty pilocik aby sie przekonac ze to zdaje egzamin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...