Skocz do zawartości

Vojtech

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Vojtech

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post, chciałem się przywitać i niestety muszę od razu prosić Was o pomoc. Niedawno stałem się posiadaczem A4 BRD. Wymieniłem rozrząd i coś złego zaczęło się dziać z autem, mianowicie zaczęło szarpać, nie mogło przyspieszyć i na końcu gasnąć w momencie gdy dostanie trochę większe obroty rzędu 3000-4000. Sprawa wygląda tak, że czasem przyspieszając silnik zaczyna w pewnym momencie nierówno pracować, cała buda się trzęsie, obroty przestają rosnąć i zatrzymują się na 3000, po wciskaniu i odpuszczaniu gazu - brak reakcji, po wciśnięciu sprzęgła gaśnie i trudno go odpalić (1-2 minuty kręcenia ale odpala). Poza tym wszystko działa poprawnie. Błędy VAG: P1269:26 Zawór pompowtryskiwacza cylinder 4- sygnał nieprawdopodobny (implausible signal). Zwarcie do plusa. P1650:69 Magistrala danych napędu. Brak info racji z zestawu wskaźników, zwarcie do masy. P0299:26 Regulacja ciśnienia doładowania. Nieosiągnięta granica regulacji. Zwarcie do plusa. Szukałem odpowiedzi na forum, wydaje mi się, że to może być listwa elektryczna pompowtrysków, ale chciałem Was zapytać o zdanie, być może to coś innego – padnięty PD,EGR, czujnik wału lub coś innego. Jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...