Jump to content

motoryniarz

Pasjonat
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About motoryniarz

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Legionowo

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AMB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odpinałem ,teraz wywala jeszcze ten sam z drugą sondą termostat i czujnik położenia wału
  2. No właśnie był,przerwa w obwodzie pierwszej sondy nieciągły.Nie zauważyłem od razu,dopiero w domu jak logi przekonwertowałem...Pewnie w sobotę jeszcze raz zloguje,Ale jak patrzyłem na te parametry wcześniej to w granicach 6% się utrzymywało,załatwię jeszcze jakiś inny manometr i jeszcze raz sprawdzę to ciśnienie,dodam,że po wymianie pompy ciśnienie było niższe na jałowych niż na starej..
  3. Witam,wymieniłem pompę na nową VDO i filtr paliwa na oryginał z aso,ciśnienie trzyma 3.5bar... ale równo,z niewielkimi wachaniami,mam wrażenie,że jedzie gorzej...zrobiłem logi,przeładowuje jeszcze bardziej,a log z korekt chyba był z błędem bo są na zero wrzucam do oceny(nałożyły się jeden na drugi i trzeba zjechać na dół) http://www.vaglogi.pl/log-003_020_118_6N1cO.html http://www.vaglogi.pl/log-002_031_115_12B7x7.html http://www.vaglogi.pl/log-002_031_033_x6njb.html
  4. 1480 brutto komplet z aso,580 brutto vdo komplet z intercars,da się gdzieś taniej to vdo dostać?
  5. Ten koszyk w zbiorniku z Quattro jest uszczelniony oringami i podcisnieniowo pobiera paliwo z drugiej komory? w weekend rozbiore i pomyśle co dalej,chyba,że znajdę coś ciekawego w dobrej cenie
  6. Czy ta pompa będzie pasowała,i czy warto ją założyć? walbro gss341 bo szczerze mówiąc wole dać te 350zl za sam wkład zamiast 700zl za wkład z obudową vdo
  7. Zmierzyłem ciśnienia paliwa,na wolnych obrotach 4.6,przy przegazówce 3.9 A pod pełnym obciążeniem spada do 3 bar,Filtr wygląda na w miarę swierzy z mahle,rozumiem,że przyszedł czas na pompę...w sumie 270 tyś nalatła
  8. dzieki za podpowiedz i zainteresowanie,nie w tym miejscu założyłem temat, Tu jest link z drugiego, pozdrawiam Rafał
  9. Mały update,miałem wieczór pełen wrażeń.przy badaniu szczelności oprócz tego,że był mały wyciek przy zaworze dv,na oringach pod wtryskami i na przewodzie do serwa w którym to znalazłem około 0.5 litra wody...później zabrałem się za świece,tu nie było niespodzianek,przy okazji zmierzyłem kompresję na każdym około 12bar niestety mierzone na zimnym silniku...punktem kulminacyjnym jak się później okazało był katalizator,na początku niechętnie odkręcilem sondę przed no i zdziwko,że jednak jest i do tego metalowy,zrobiłem z nim porządek,niestety nie starczyło już sił na sprawdzenie ciśnienia paliwa i logów,reszte postaram się ogarnąć w tygodniu i zdać relacje,co do odczuć z jazdy to wydaje mi się,że jest poprawa,aha muszla turbiny popękana..
  10. Mogę jeszcze wtryski wrzucić do myjki ultradźwiękowej i przelać je czymś pod ciśnieniem tylko nie do końca wiem czym i czy to ma sens?
  11. Ok,dziękuję za zainteresowanie,profilaktycznie zmienię jeszcze filtr paliwa,tylko mam dylemat ponieważ słyszałem kilka opinii,że tylko oryginał z aso daje rade,myślałem o jakimś mann'a lub hengst bo mam pod ręką w hurtowni
  12. Domyślam,jutro sprawdzę dla pewnosci,sprawdzę kompresorem,chyba najlepiej zatkać przed przepustnicą i pompować zaraz za przepływką?
  13. Kata na 80% już nie ma,została tylko wydmuszka i jest dołożony dystans pod drugą sonde,uszczelke pod kolektorem ssącym wymieniłem,przewody gumowe i intercooler sprawdzałem i myłem benzyną ekstrakcyjną,układ sai wyrzucony,odma wykastrowana,A czy turbo robi się czerwone jeszcze nie wiem sprawdzę jutro przy okazji ciśnienia paliwa
  14. Dolot szczelny, zawór DV wymieniałem,do świec zaglądałem jakieś 300 km temu,przy okazji wymiany rozrzadu,wyglądały ok są założone NGK,czyli sprawdzic ciśnienie paliwa? A jak przepływomierz? Zastanawia mnie jeszcze czy coś nie było dłubane w sofcie bo seryjnie powinno być chyba 0.6 bara doładowania?mogę wymienić świece,zrobić logi,jak to nic nie zmieni to pozamieniane miejscami cewki i jeszcze raz logi
  15. Witam,jestem od niedawna posiadaczem jak,że zacnego silnika 1.8T w a4 b6 quattro o rzekomej mocy 170km ale według mnie ma w tej chwili max ze 100km,proszę bardziej doświadczonych ode mnie o przejrzenie logów i o jakąś podpowiedz,pozdrawiam Rafał http://vaglogi.pl/log-003_020_118_Q61807y.html http://vaglogi.pl/log-002_031_115_46T9AH.html http://vaglogi.pl/log-002_031_033_2Akftrq.html http://vaglogi.pl/log-032_9cS7z84.html
×
×
  • Create New...