Skocz do zawartości

skorpius6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O skorpius6

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Brzeg Dolny

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON
  1. Cześć ! Męczę się z problemem szarpania w granicach obrotów od 1300-1900, objaw ten nie występuje zawsze jednak jeżeli już to pod dużym obciążeniem ~> 40mg/hub , ~> 1700 mbar, w trybie D oraz "biegów", drugi problem to pulsacyjne szarpanie od ~2750 rpm zawsze pod jakimkolwiek obciążeniem. Ok więc co zrobiłem już w temacie -> Logi, czyszczenie VNT, flash oryginalnego softu, wymiana vaccum pompy, wyczyszczona wiązka PD oraz podgięte konektory, filtr paliwa, wymienione uszczelniacze pompowtrysków, uszczelnienie dolotu, wywalony egr. Problemem wydają mi się same pompowtryski jeden lub dwa, ta używka którą włożyłem po zgonie poprzedniego już nie jest w dobrym stanie, korekcje +-1,3 czasami na pierwszym wtrysku podejdzie pod +2 lub nawet przekroczy tą wartość ( temperatura cieczy chłodniczej ca. 60°C ), bipy na pierwszym w zakresie -25 : 0 na trzecim -10 : 30, drugi i czwarty ca. 35. Liczę na pomysły co dalej z tym robić, bo już trochę nie mam weny do tego. Pozdrawiam Szymon. @EDIT: Pierwszy temat i już babol, proszę o poprawę tego dodatkowego "0" w temacie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...