Skocz do zawartości

Hubert21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hubert21

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Hubert21

0

Reputacja

  1. Hmm ciekawie... Luz na wale jest rzeczywiście spory w porównaniu do tego co było na początku stycznia, więc zainteresuje się tym. Czy może to łożysko nie odpowiada za luzy? Ale z drugiej strony dźwięk rośnie razem z obrotami silnika a nie prędkością samochodu.
  2. Witam. Od paru miesięcy jestem posiadaczem audi a4 b5 1,8t quattro. Ostatnimi czasy podczas normalnej jazdy w mieście zacząłem słyszeć dźwięk, który w sumie nie jest do opisania. Jeżeli ktoś słyszał kiedyś zatartą lub przytartą pompę wspomagania w a4 b5 to jest on podobny tylko że bardziej metaliczny i intensywny.Na dniach wrzucę filmik bo wiem że tak to można się tylko domyślać. Dodam że zaczęło się to nagle wcześniej wszystko jak należy. Im wyższe obroty tym bardziej to słychać, przy jeździe ze stałą prędkością też.Przy hamowaniu silnikiem cisza.Dodatkowo jadąc na 3 biegu(najbardziej słyszalne i odczuwalne) kiedy ruszę gałką zmiany biegów w lewo lub prawo do końca(mowa tu o luzie gałki przy wkleszczonym biegu) czuć i słychać ocieranie zębów o siebie. Biegi nie wylatują, wchodzą jak wcześniej czyli dobrze. Na sam początek chciałem wymienić olej, lecz nie miałem takiego klucza więc dolałem(oczywiście auto na równej powierzchni żeby nie było przekłamań) i około 1.3l weszło. z tego co sie orientuje do skrzyni wchodzą 3l, więc myślę że tragedii nie było... Jeżeli ktoś ma może wiedzę co to może być to prosiłbym o pomoc. Myślałem czy by oddać skrzynie do regeneracji, lecz nie wiem czy to jest rzeczywiście skrzynia może to jakaś pierdoła...Auto narazie nie jest użytkowane przez to. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...