Skocz do zawartości

NETWolF82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NETWolF82

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia NETWolF82

0

Reputacja

  1. Hej. Muszę o to zapytać, by nie narobić sobie większego problemu. Czy zrobić to na zgaszonym czy uruchomionym silniku? I czy jest to bezpieczne? Dzisiaj otrzymałem taki preparat gdzie w składzie są: Butan, Propan, Alkohol izopropylowy. Producent nie zaleca nagrzewania >50stC. Temat jest jednak mocno rozwojowy, bo dzisiaj przy porannej jeździe do pracy w deszczu i temp >15st. po ok 5 km czujniki ABS/ESP się ponownie włączyły. Dzień wcześniej również i nie gasły pomimo zgaszenia silnika co jeszcze niedawno pomagało.
  2. Dziękuje za odpowiedź! A czy przewód między przepustnicą a sterownikiem możne być uszkodzony czy to raczej mało prawdopodobne?
  3. Tu mam znajomego człowieka który nie pobiera ode mnie opłaty za taką diagnozę. Błedy zostały skasowane by wyeliminować wszystkie inne niezwiązanie z tym tematem.
  4. Odgrzewam ten temat. Auto ostatnio trochę stało i nie jeździłem. Przed tym podjechałem do znajomego mechanika, który podłączył mi furę pod kompa i znalazł następujące błedy: 03 - Elektronika układu hamulcowego - (01314) Komputer silnika 01 - Elektronika silnika - (P0221) Czujnik kąta 2 napędu klapy przepustnicy -G188 niewiarygodny sygnał (sporadyczna) J338 - Jednostka sterująca klapy przepustnicy, błąd elektyc Wszystkie błędy zostały skasowane - te powyżej jak również mniej istotne jak podgrzewanie fotela itp. Po skasowaniu auto wróciło do garażu i dopiero dzisiaj po ok 2 tygodniach pojechałem nim na miasto. Po 10 min ABS+ESP powróciło, po zgaszeniu silnika i przerwie ok 30 min uruchomiłem je ponownie i pojechałem w trasę, gdzie po ok 5 km błedy ABS+ESP znowu wróciły, a dodatkowo doszedł jeszcze na desce błąd "silnika". Od razu umówiłem się z mechanikiem i po podłączeniu do kompa wyszedł tylko jeden błąd: 00545 - P0221 - 008 - Czujnik kąta 2 napędu klapy przepustnicy -G188- niewiarygodny sygnał (sporadyczna) I tu pytanie do Was - rok temu, jak już były te błędy, wymieniałem już przepustnicę. Czy to możliwe że trafił mi się trefny model wymienionej przepustnicy czy raczej należy szukać przyczyny gdzie indziej?
  5. Na wymianie czujników ABS była ich cała masa. W sumie każdy z innej parafii i zostały na koniec wszystkie skasowane. Umówię z mechanikiem po weekendzie na ponowny odczyt, bo od skasowania minęło kilka dni i nie powinno ich być wiele. Dzięki za sugestię.
  6. Z uwagi, że błąd ABS/ESP na desce wciąż powracał postanowiłem ostatnio wymienić czujniki ABS w przednich kołach L+P. Niestety wczoraj temat znowu wrócił. Zaobserwowałem, że błąd pojawia się często gdy: + samochód jest w trasie - czyli dłuższa jazda, + jest ciepły słoneczny dzień z temp >25st. + często można go wywołać po przejechaniu się po nierównej załatanej drodze. By zniknął wystarczy się zatrzymać i wyłączyć na chwilę silnik. Następnie po ponownym uruchomieniu często jest już spokój, ale czasem wraca znowu w czasie tej samej trasy. Czy mogę prosić o wskazówki do kogo w pierwszej kolejności się udać na diagnozę? Mechanik? Elektryk? Ewentualnie na co jeszcze zwrócić uwagę?
  7. Dzień Dobry, od 4 lat jestem właścicielem tego auta: Audi A4 B7, PB95, 2007, BWE, 202KM Od ponad roku coraz częściej borykam się z notorycznie powracającymi błędami na desce: ABS/ESP, czasem do tego dochodzi jeszcze błąd z Check Engine. Na wiosnę okazało się że AKU po tych 4 latach przestał działać poprawnie - był zasiarczony, na ostatnią Wielkanoc potrzebował już też prostownika by go zreanimować. Teraz więc wymieniłem go na nowy i gdy myślałem już że jest ok [byłem w tygodniowej trasie - brak błędu] to w ostatnią sobotę podjechałem na myjnię - pistolet. Po wyjechaniu z niej i przejechaniu >1km na desce znowu pojawił się ABS/ESP. Czy to gdzieś robi się zwarcie? Gdzieś na forum czytałem też że mogą być błedy czujnika ABS - brud itp - czy po myjni może być taki objaw? Przed wymianą AKU byłem u mechanika - auto podłączone do kompa miało całą masę błędów z elektryką. Dzisiaj rano - czyli 2 dni po umyciu pojeździłem trochę po mieście i błąd ani razu się nie pojawił.
  8. Dzień dobry, mam pytanie odnośnie takiej rdzy na klapie - co będzie bardziej opłacalne - oddać to do lakiernika czy wymieniać całą klapę? Rdza na razie nie wyszła do góry - jest głównie w okolicach tej plastikowej listwy pod którą pewnie też będzie trochę do zrobienia. Poza tym miejscem klapa jest w miarę w porządku - nie ma więcej rdzy - jest kilka drobnych odprysków (1mm), które potraktowałem w zeszłym sezonie lakierem (zaprawka). Kod lakieru: LZ5C --------------------------- Audi A4 B7 Sedan S-Line
×
×
  • Dodaj nową pozycję...