-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O NETWolF82
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia NETWolF82
0
Reputacja
-
NETWolF82 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Hej. Muszę o to zapytać, by nie narobić sobie większego problemu. Czy zrobić to na zgaszonym czy uruchomionym silniku? I czy jest to bezpieczne? Dzisiaj otrzymałem taki preparat gdzie w składzie są: Butan, Propan, Alkohol izopropylowy. Producent nie zaleca nagrzewania >50stC. Temat jest jednak mocno rozwojowy, bo dzisiaj przy porannej jeździe do pracy w deszczu i temp >15st. po ok 5 km czujniki ABS/ESP się ponownie włączyły. Dzień wcześniej również i nie gasły pomimo zgaszenia silnika co jeszcze niedawno pomagało.
-
Dziękuje za odpowiedź! A czy przewód między przepustnicą a sterownikiem możne być uszkodzony czy to raczej mało prawdopodobne?
-
Tu mam znajomego człowieka który nie pobiera ode mnie opłaty za taką diagnozę. Błedy zostały skasowane by wyeliminować wszystkie inne niezwiązanie z tym tematem.
-
Odgrzewam ten temat. Auto ostatnio trochę stało i nie jeździłem. Przed tym podjechałem do znajomego mechanika, który podłączył mi furę pod kompa i znalazł następujące błedy: 03 - Elektronika układu hamulcowego - (01314) Komputer silnika 01 - Elektronika silnika - (P0221) Czujnik kąta 2 napędu klapy przepustnicy -G188 niewiarygodny sygnał (sporadyczna) J338 - Jednostka sterująca klapy przepustnicy, błąd elektyc Wszystkie błędy zostały skasowane - te powyżej jak również mniej istotne jak podgrzewanie fotela itp. Po skasowaniu auto wróciło do garażu i dopiero dzisiaj po ok 2 tygodniach pojechałem nim na miasto. Po 10 min ABS+ESP powróciło, po zgaszeniu silnika i przerwie ok 30 min uruchomiłem je ponownie i pojechałem w trasę, gdzie po ok 5 km błedy ABS+ESP znowu wróciły, a dodatkowo doszedł jeszcze na desce błąd "silnika". Od razu umówiłem się z mechanikiem i po podłączeniu do kompa wyszedł tylko jeden błąd: 00545 - P0221 - 008 - Czujnik kąta 2 napędu klapy przepustnicy -G188- niewiarygodny sygnał (sporadyczna) I tu pytanie do Was - rok temu, jak już były te błędy, wymieniałem już przepustnicę. Czy to możliwe że trafił mi się trefny model wymienionej przepustnicy czy raczej należy szukać przyczyny gdzie indziej?
-
Na wymianie czujników ABS była ich cała masa. W sumie każdy z innej parafii i zostały na koniec wszystkie skasowane. Umówię z mechanikiem po weekendzie na ponowny odczyt, bo od skasowania minęło kilka dni i nie powinno ich być wiele. Dzięki za sugestię.
-
Z uwagi, że błąd ABS/ESP na desce wciąż powracał postanowiłem ostatnio wymienić czujniki ABS w przednich kołach L+P. Niestety wczoraj temat znowu wrócił. Zaobserwowałem, że błąd pojawia się często gdy: + samochód jest w trasie - czyli dłuższa jazda, + jest ciepły słoneczny dzień z temp >25st. + często można go wywołać po przejechaniu się po nierównej załatanej drodze. By zniknął wystarczy się zatrzymać i wyłączyć na chwilę silnik. Następnie po ponownym uruchomieniu często jest już spokój, ale czasem wraca znowu w czasie tej samej trasy. Czy mogę prosić o wskazówki do kogo w pierwszej kolejności się udać na diagnozę? Mechanik? Elektryk? Ewentualnie na co jeszcze zwrócić uwagę?
-
NETWolF82 obserwuje zawartość Notorycznie powraca ABS/ESP
-
Dzień Dobry, od 4 lat jestem właścicielem tego auta: Audi A4 B7, PB95, 2007, BWE, 202KM Od ponad roku coraz częściej borykam się z notorycznie powracającymi błędami na desce: ABS/ESP, czasem do tego dochodzi jeszcze błąd z Check Engine. Na wiosnę okazało się że AKU po tych 4 latach przestał działać poprawnie - był zasiarczony, na ostatnią Wielkanoc potrzebował już też prostownika by go zreanimować. Teraz więc wymieniłem go na nowy i gdy myślałem już że jest ok [byłem w tygodniowej trasie - brak błędu] to w ostatnią sobotę podjechałem na myjnię - pistolet. Po wyjechaniu z niej i przejechaniu >1km na desce znowu pojawił się ABS/ESP. Czy to gdzieś robi się zwarcie? Gdzieś na forum czytałem też że mogą być błedy czujnika ABS - brud itp - czy po myjni może być taki objaw? Przed wymianą AKU byłem u mechanika - auto podłączone do kompa miało całą masę błędów z elektryką. Dzisiaj rano - czyli 2 dni po umyciu pojeździłem trochę po mieście i błąd ani razu się nie pojawił.
-
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie takiej rdzy na klapie - co będzie bardziej opłacalne - oddać to do lakiernika czy wymieniać całą klapę? Rdza na razie nie wyszła do góry - jest głównie w okolicach tej plastikowej listwy pod którą pewnie też będzie trochę do zrobienia. Poza tym miejscem klapa jest w miarę w porządku - nie ma więcej rdzy - jest kilka drobnych odprysków (1mm), które potraktowałem w zeszłym sezonie lakierem (zaprawka). Kod lakieru: LZ5C --------------------------- Audi A4 B7 Sedan S-Line