Skocz do zawartości

wlepa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wlepa

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia wlepa

0

Reputacja

  1. Na autokulcie czytałem o A4B7 i jak byk 1.8TFSI i bolączki typu nagar, dlatego mnie to zmyliło. Że tematów było sporo to na pewno, no ale, żeby był ruch na forum to tematy muszą powstawać, czyż nie Dobra, już nie cwaniakuje. Chyba mam już wiedzę, która mi w pełni w sumie wystarcza, bo wątpliwości zostały rozwiane, opisane i zostaje mi jutro cały dzień śmigać po zapisanych autach i posprawdzać jak to wygląda. Doceniam Waszą pomoc, jeśli ktoś ma cokolwiek do dodania to proszę pisać, ja w razie czego też się odezwę jeszcze, jak przy oględzinach mnie wątpliwości najdą. Na tę chwilę dziękuję wszystkim za pomoc
  2. Rozumiem, może rzeczywiście będę się rozglądać za 1.8T, i chyba tak zrobię. Pojeżdżę, popatrzę co jeszcze w trawie siedzi z tym silnikiem po okolicy. Dopytam jeszcze dla pewności, to że 1.8T ma turbo to wiem, ale ma dwumas ? Nie chce się sugerować stronami, bo widać piszą co popadnie, tu prędzej się dowiem. Podpowiecie co na pierwszy rzut oka sprawdzić jak wsiądę do auta? Jakieś newralgiczne miejsca? Ach i najważniejsze, czy patrzeć, który rocznik B7 ? Czy raczej wszystko jedno czy z początku czy z końca produkcji? Chodzi mi o jakieś wady co były na początku, a potem jakoś wyeliminowali? Dzięki za dotychczasową pomoc.
  3. Dziękuję Wam za odpowiedzi. No to chyba Internet wprowadził mnie w błąd, bo wszędzie, gdzie wbijałem na opisy tego auta widniał silnik 1.8TFSI(163KM) i dlatego myślałem, że on jest tylko TFSI. A co to zmienia, że nie jest TFSI? To FSI czy jeszcze co innego ? Jeszcze mocno pomyślę odnośnie gazu, ale chciałem porównania bez tego, jak to wtedy wygląda, także trochę już wiem. Czy możecie tylko tak dla oglądu zerknąć na kilka aukcji z Otomoto aut, które widziałem w komisach po Radomiu ? Chodzi mi głównie o to, czy ich przebieg jest możliwy i czy coś podejrzane, bo nie wiem jakich w tej kwocie się spodziewać, choć chyba najwyższe być nie powinny, a i niektórzy mało jeżdżą więc wszytko w sumie możliwe, że niski. Tu jakiś z 2.0T: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-2-0-t-200-km-2-x-s-line-webasto-ksiazka-serwisowa-polecam-nr-67-ID6BwNPS.html#28e8fc0956 A tu 1.8T https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-90-tys-1-8-t-quattro-serwisowany-ID6BHFq7.html#94d3d0230f https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-1-8-turbo-163km-quattro-ze-szwajcarii-ID6BGOsi.html#f180514c3a https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1-8-t-quattro-163-km-xenon-szwajcar-ksiazka-serwisowa-polecam-ID6BGZNe.html https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-orginalny-s-line-ID6BISGH.html#568556bcff Odnośnie tych aut ich stan naprawdę bardzo dobry, zwłaszcza wewnątrz i byłem aż zaskoczony. Oczywiście podchodzę do handlarza z rezerwą, ale jest możliwe, żeby mnie ogolił jeśli sprawdzę VIN i pojadę na stacje? Bo oprócz komisów to szału nima, a jak pisałem, nawet prywatni sprowadzają. Ten 2.0T z aukcji był bardzo fajny w esce. Czy coś w 2.0T jest bardzo problematyczne, na co trzeba totalnie uważać przy kupnie ? Można koszty eksploatacji jakoś porównać z wersją 1.8T ? No i dlaczego mocniejszy 2.0 jest tańszy od słabszego 1.8T ? Chodzi o gaz czy prostotę i osiągi, zwłaszcza do tuningu?
  4. Hej, Przymierzam się do kupna A4B7, jedyne co to mam rozterkę na temat silnika 1.8TFSI oraz 2.0TFSI. Z tego co wiem, z opowiadań znajomych i ogólnie otoczenia wynika, że 1.8TFSI to geniusz silnik, bardzo fajnie się gazuje(choć raczej gazować nie będę), można bez problemu dużo podnieść w mocy itp. Czytałem, że jego największa bolączka to luzy na zaworach, czy to jest nagminne i bardzo często się zdarza? Ile kosztuje regulacja czy wymiana napinacza? Odnośnie 2.0TFSI nie wiem nic, czytałem wątki, iż jeśli nie gazuje to brać 2.0T, jeśli gaz to 1.8T. Kilka wątków czytałem, parę wniosków wyciągnąłem, ale chciałem, żebyście mi podpowiedzieli czy do 30000zł uda mi się kupić 1.8T czy 2.0T w dobrym stanie ? Który w końcu silnik wybrać? Wstępnie jestem za 1.8T, ale może przekonacie mnie czymś o czym nie wiem, żeby jednak zainteresować się 2.0T. Auto będzie typowe na jazdy po okolicy, bułki ze sklepu, czasem w trasę, dlatego wybór padł na benzynę, a jak pisałem, gazowania raczej nie będzie, nie chce mi się szczerze w to bawić, choć różnie bywa, dlatego może nie patrzcie w tej chwili na kwestię gazowania. Bardzo ciężko znaleźć Audi nie od handlarza, pojeździłem po kilku komisach, stoją tam głównie 1.8T, często S-Line, przebiegi około 150-250tysięcy, cenowo w okolicy 30000zł. Realne wartości? Z zakupem mi się lekko pali, dlatego może w wała nie lecą, zwłaszcza, że pozwalają sprawdzić VIN i pojechać na stację diagnostyczną, choć ja nigdy nie kupowałem od handlarza i trików nie znam, a teraz to i prywaciarz sprowadza bo ma obce numery, masakra. Chyba wszystko opisałem, proszę o Waszą pomoc w kwestii doboru silnika, nie biorąc pod uwagę gazu i argumentację jak wygląda eksploatacja w wypadku 2.0TFSI, bo o 1.8TFSI coś tam wiem. Czekam na odpowiedzi. Dziękuję za wszelką pomoc, pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...