-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Matini

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Matini zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Może jakieś konkrety ? Mój samochód finalnie został zmodyfikowany w TC Performance w Łodzi. Zgodnie z tym co napisałem w poście powyżej zostały wykonane następujące zmiany: IC Wagner Wydech catback MarTec + downpipe MarTec Program TC Performance Samochód przed zmianą programu po wymianie wydechu i IC legitymował się mocą 280 koni. Program dołożył 65 koni i obecnie jest 345. Zmierzone przez GPS przyspieszenie do 100 w 4.4s Całość modyfikacji z szacunkowymi kosztami opiszę w innym wątku ze zdjęciami itp (czekam jeszcze na końcówki wydechu więc nie mam jak wstawić ładnych fotek) Ps. Łódź mocno przestrzega przed tunerami z Wuwua, ale zakładam że to standard i ekipy z Warszawy przestrzegają przed Łodzią Do tej pory samochód po 1k km śmiga bez problemów. Pali się check ale jest to związane prawdopodobnie z sondą i muszę mieć chwilę żeby podjechać do Łodzi i ogarnąć. Samochód jeździ normalnie i obdeleven kasuje błąd który wraca dopiero przy bardzo agresywnej jeździe. Ps. Szukam kogoś od elektryki - do poprawy mam tylne lampy po konwersji USA na EU które parują czasem i walą błędami, oraz adaptacje przednich lamp wymienionych na EU które walą błędem postojowych. Jak by ktoś podrzucił kontakt z Wawy/Łodzi to będzie super
-
Samochód po kolizji w stanach, stał dość długo bez ładowania i wykorzystania i jak widać nie jest do tego przystosowany Finalnie wylądował ciut mocniejszy i działa bez zarzutów
-
Mam ciekawą sytuację. W moim samochodzie zamontowany jest akumulator Varta 7P0 915 105 A, 12V 75Ah 420A DIN 800A EN/SAE/GS. Niestety w PL nigdzie nie mogę dostać tego modelu (zarówno Varty jak i innych producentów). Czy ktoś może podpowiedzieć na jaki inny można ten akumulator wymienić ? Jakie parametry ? Jeśli zmienię parametry to chyba powinienem ten nowy akumulator wkodować ?
-
Cześć ! Czy możecie się pochwalić swoimi modyfikacjami silnika 2.0 252 konie ? Planuje wymienić następujące elementy: - wydech (catback na wstępie, ale docelowo pójdzie pewnie całość) - intercooler - w moim samochodzie (sprowadzony z USA ) jest delikatnie skrzywiony, mogę na nim troszkę pojeździć , ale lada dzień chciałbym wymienić go na wydajniejszy robiony na zamówienie (raczej nie ma innej opcji bo jest chyba tylko jeden model dedykowany do tego silnika z CTS Turbo i w sumie niewiele informacji o nim jest) - chip - dostałem informację że nie ma programów pod ten silnik i jedyną opcja jest box jb4 - czy to prawda ? - dolot, turbina - to już raczej ostatni etap. Pytanie do Was oprócz info o Waszych modyfikacjach - kogo polecacie (Warszawa, Łódź) to zrobienia tego wszystkiego ?
-
Da się je przeprogramować, ja niestety miałem jedna lampę uszkodzoną i kupiłem EU zamiast USA. Lamp z dwóch różnych regionów nie da się podobno zgrać dlatego u mnie finalnie wylądowały 2 x EU
-
Udało się?
-
Dzięki za pomoc ! Wakacje mnie troszkę opóźniły, ale już wracam do tematu. Jest tu ktoś z okolic Wawy kto jest w stanie zrobić pełna konwersję z USA na EU ? Lampy przód (dwie EU - nie wiem czy coś tam trzeba wkodować jeszcze), lampy tylne (dynamiczne kierunki), radio, MMI, zegary (elektroniczne) + kluczyk (mam tylko jeden) ? Samochód: A4 B9 produkcja 2017, model 2018
-
Przetwornice można przełożyć z USA do EU ?
-
Full LED (bez matrix)
-
Cześć, samochód sprowadzony z USA, A4 B9 produkcja 06.2017. Mam do wymiany jedną lampę przednią (ucierpiała w kolizji). Czy ktoś się orientuje czy lampy z USA da się przeprogramować , czy też lepiej wymienić od razu dwie ? Jeśli da się to pytanie czy można przekodować tylko jedną bo druga będzie kupiona EU. Przy okazji czy ktoś ma wiedzę na temat przetwornic USA vs EU - obstawiam że są identyczne i wystarczy wymienić samą lampę, a osprzęt przełożyć, ale pewności nie mam. Jest jeden podobny wątek , ale nie jednoznaczny.
-
Zdjęcia które znalazłem były tylko dla porównania więc nie ma sensu ich tu zamieszczać, wstawię swoje jak tylko będzie wszystko gotowe. Samochód dopłynął i next week będzie już w warsztacie.
-
Dzięki ! Właśnie w święta przeszukałem pół internetu i znalazłem dobre zdjęcia i porównałem . Faktycznie mają zupełnie inny kształt górnej części zderzaka (tam gdzie dochodzi klapa bagażnika). Liczę natomiast że dyfuzor dolny będzie już taki sam Robię troszkę składaka , ale zależy mi na zderzaku w dobrym stanie i dyfuzorze z wersji S4 w którym mieszczą się 4 wydechy.
-
Dzięki wielkie ! Chyba nie będzie mi dane sprawdzić dyfuzora bo mam jednak uszkodzone zaczepy w zderzaku i będę wymieniał komplet. Mam za to jeszcze jedno pytanie - być może głupie , ale podobno takich nie ma Czy zderzak od kombi pasuje do sedana ? Oglądając zdjęcia nie widzę jakiś większych różnic...coraz częściej producenci stosują ujednolicanie części ale czy aż tak ?
-
Czy ktoś orientuje się czy w tylnym zderzaku dyfuzor od wersji standardowej ma te same mocowania co dyfuzor od wersji S4 ? Zastanawiam się czy muszę wymieniać cały zderzak, czy wystarczy wymiana dyfuzora. Dyfuzor standardowy: Dyfuzor S4: Wydech oczywiście będzie zmieniony na 4 rury jak w S4 -> po to wymiana dyfuzora
-
Chip to raczej 20-30 koni, mam lekko uszkodzony intercooler więc od razu wymieniam na wydajniejszy, wydech z klapami, dolot i na koniec turbo na hybrydę (ale to raczej już po tym jak zabraknie mocy po pierwszych modach)