Skocz do zawartości

th4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O th4

Informacje

  • Imię
    Th
  • Miasto
    Warsaw

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia th4

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Czyli sądzisz, że nie ma pośpiechu i mogę poczekać do tych 230-240k z regeneracją gniazda? Czyli za 25-35k. Tak by mi było najwygodniej, bo i tak wtedy będę rozrząd robić więc silnik będzie rozgrzebany i wtedy pompę będzie można łatwo wymontować przy okazji :). Ale w ankiecie już 2 memberów tego szanowanego forum zagłosowało, że powinienem zrobić to asap Mam jeszcze pytanie, czemu mój zabierak nie ma żadnych oznaczeń. Większość zabieraków, które widziałem na zdjęciach miało jakieś oznaczenia, literki, cyferki itd. Czy to może oznaczać, że to nie jest oryginalny zabierak jaki miała moja audica wyjeżdżając z fabryki?
  2. Witam. Mam samochód: - AUDI A4 B7 - 2005 - 2.0 TDI 103kW 140km 6-G 8EC0QC BLB - przebieg 205k* * Co do przebiegu, nie chciałbym prowadzić tutaj dyskusji nad jego autentycznością. Samochód jest kupiony od poleconej osoby, pierwszego właściciela, więc zakładam, że tak. Więc z góry odrzucam rozważania nad tym ile naprawdę jest przejechane :). Mam go od 199k przebiegu. Do 202k jeździł na SHELL HELIX ULTRA LONG LIFE III 504 507. Interwały wymiany oleju to ok. 15-16k. Od 202k jeździ na oleju MOTUL i mam zamiar lać tylko ten olej i go wymieniać co 10k. Nie wiem na jakich stacjach był tankowany, ale sam od 199k tankuje wyłącznie na SHELL-u (bo też mam go najbliżej). Co było w nim robione (to, na co mam papiery): - do 88k przebiegu full ASO, - 88k filtry (olej, powietrze) - 103k filtry (olej), płyn hamulcowy, olej - 119k filtry (olej, paliwo), pompa wodna, rozrząd, olej - 135k filtry (olej, powietrze, kabina), płyn hamulcowym, olej - 135-151k klocki, tarcza, łożysko koła - 151k filtry (olej, powietrze, kabina, paliwo), olej - 151-202k akumulator - 151-202k filtry (olej, powietrze, kabina), olej - 202k filtry (olej, powietrze, kabina, paliwo), pasek wielorowkowy i jego napinacz, przewód hamulcowy, łącznik rur, klocki i tarcze komplet, olej w skrzyni, olej - 205k zawieszenie przód i tył komplet, zabierak pompy oleju, pełna konserwacja podwozia Generalnie wychodzi na to, że w tej A4 nie było robione w zasadzie nic specjalnego do tych 202-205k, gdzie audica przeszła generalny remont podwozia. Ale silnik w zasadzie nieruszony jest. Nie była ruszana turbina, wtryski, dwumas. Wg mechanika (przy 202k) dwumas już zużyty ale mam zamiar go jeszcze trochę „dojechać”. Jeden wtrysk już tak średnio chodzi, ale chodzi. Robiąc podwozie poprosiłem mechanika o to, żeby mi prewencyjnie wymienił zabierak pompy oleju na nowy, a jeśli gniazdo jest zużyte, to żeby je zregenerował. Zabierak wymieniony, regeneracji nie było. Nie mam zdjęcia gniazda pompy i nie widziałem go też. Trochę mnie to martwi, bo nie ukrywam, że ogólnie ta cała pompa oleju napawa mnie lękiem i śni mi się po nocach ;). Załączam zdjęcia zabieraka wyjętego po 205k przebiegu. Wiem, że słabe, ale lepszych na moich 8mpx w telefonie nie zrobię bo nie łapie mi ostrości przy zbyt dużych zbliżeniach. 1. Co sądzicie o jego stanie po tym przebiegu? 2. Czy patrząc na stan zabieraka można w przybliżeniu oszacować, jaki jest stan gniazda pompy oleju? 3. Co radzicie, zrobić regenerację gniazda czy lepiej od razu modyfikację pompy? I przy jakim przebiegu, czy doturlam się do tych powiedzmy 235k, kiedy będę i tak musiał robić rozrząd? Czy też to by było niepotrzebne ryzyko? Dziękuję bardzo za pomoc :).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...