Skocz do zawartości

skwir12

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skwir12

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia skwir12

0

Reputacja

  1. A co myślisz na temat założenia OCT bo na butelce zauważyłem poprawę przy aucie. Tamta ilość oleju była max po 30 min jazdy autem ale dymienia naprawdę brak
  2. Z testem ze szmata może być ciężko bo on nie dymi jednostajnie na wolnych, ciężko będzie odczekać 5 min z odkręconym korkiem bo on tyle nie dymi nawet, podymi z 2-3 min i przestaje
  3. Zrobiłem jeszcze coś takiego jak na zdj, założyłem butelkę plastikowa z otworami do separatora żeby sprawdzić ewentualny wyciek oleju z odmy a wąż do turba od strony zimnej zatkalem. Obserwacje : w butelce brak oleju, natomiast auto całkowicie przestało dymić, bo zero, ani na ciepłym ani na zimnym.
  4. Dodatkowo z separatora na jalowym leci powietrze, spod bagnetu po jego wyciągnięciu również czuję lekki podmuch powietrza, czyżby jedynka odma?
  5. Zdjąłem przewody od odmy do turba i filtra i zauważyłem trochę odeju wewnątrz turba, załączam zdj. Ora zdj dolotu od intercoollera tam też wilgotno
  6. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie odmy, da się ją wymontować czy jedynie z pokrywa zaworów musi iść?
  7. Odpiąłem wąż od odmy, podłożyłem czysta szmate, auto pochodziło, pogazowalem go trochę ale zero wycieku oleju z odmy
  8. Mam stan prawie pod max, tyle samo od 2 msc od momentu wymiany króćca wodnego i zalania nowego plynu
  9. Dodam że brak widocznych śladów oleju z rury wydechowej. Brak oznak że to odma w moim odczuciu VID_20210409_130333.mp4
  10. Po nocy odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego - brak Syknięcia. Auto nie pobiera płynu, grzeje normalnie i trzyma tem na poziomie 90stopni. Wrzucam filmik z kamyczkami, nie wiem czy coś słychać w tle. Na ciepłym silniku obydwa węże mogę ścisnąć jedną dłonią
  11. Dpf wycięty :/ rozumiem że w takim układzie test nie daje 100% pewności że to odma? Auto zaczęło już smolić zanim turbawka zaczęła szwankować, mogła spotęgować dymienie być może. Jak mógłbym zlokalizowac przyczyne tego dymienia? Nie wiem ile mogę jeździć na takim motorze i chce to ogarnąć jak najszybciej
  12. Może dodam że dymienie tylko na ciepłym, na wolnych obr występuje. Gdyby to było UPG powinno też raczej ubywać płynu chłodniczego a tu brak podstawowych objawowo UPG. Tak samo z dymieniem, raczej występowałoby również na zimnym silniku, a tu jedynie na ciepłym.
  13. Ogólnie turbo regenerowane było nie spełnia 2 lata temu i taki sam objaw byl jak aktualnie (chodzi o dźwięki które wydaje), podobno właśnie zmienna geometria padła poprzednio i teraz wygląda to tak samo. Na czarno nie dymi czasami przez uszk turbo?? Spotkałem się już z takimi wspisami tutaj na forum. A że bialy kolor to raczej pompki bo nie spała całej mieszanki jeśli przelewają itd i stąd dymienie, tylko zastanawiam się czy to nie wina tej mapy właśnie. Kamyczkami zajmę się tak jak kolega sugeruje ? a kamyczki mogą wystąpić przez nieszczelność w klimie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...