Jump to content

Qwerty54321

Pasjonat
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Qwerty54321

Informacje

  • First name
    Robert
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    BRB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak , miałem. Przykryty wlew oleju szmata i chodził na wolnych obrotach
  2. Przed regeneracja też kopcił i brał olej, dodatkowo stara turbina puszczala olej na stronę goraca
  3. Nie widać dużego siwego dymu jak po przegazowaniu, trzeba się naprawdę przyjrzeć żeby zobaczyć że coś leci z tłumika , dopiero jak dam mu gazu z 2.5 -3 tys to puści chmure a tak to można powiedzieć że nic nie kopci
  4. Witam mam problem z moją audi a4 B7 1.9 TDI brb bez dpf zauważyłem że jak auto chodzi na wolnych obrotach i wyciągnę bagnet to lecą kropelki oleju z bagnetu , silnik po dłuższej jeździe jak podniosę maskę i odkrece korek wlewu oleju to nie uchodzi żadne cisnienie , ma ktoś jakiś pomysł ? Zaznaczę że auto ma moc , ładnie przyspiesza , odpala na dotyk itd , turbo po regeneracji EGR czyszczony również j ak postoje na wolnych obrotach rozgrzany ok 2 -3 min dam gazu to pości duza siwa chmurę jednorazowo i później jak dodam drugi raz to już normalnie delikatnie czarno i znowu postoi kilka minut i znowu raz siwa chmura i tak w kółko, oleju ubywa muszę raz na tydzień dolać, na zimnym tak się nie dzieje, ani rano po nocy jak odpale to nie puści dymka, dopiero jak się trochę zagrzeje ,
  5. Zastanawiam się czy może pierścienie nie są zapieczone i czy nie spróbować zalać ich nafta ??
  6. Ściągałem rurkę z odmy , odkręciłem korek oleju i dmuchałem w odmę i w obie strony bez problemu idzie powietrze , więc raczej odma odpada ?
  7. Silnik po dłuższej jeździe jak odkrece korek od oleju to nie uchodzi żadne powietrze , tak samo jak bagnetu też nie wypycha ani nie uchodzi żadne cisnienie, teraz od strony gorącej turbiny nie leci olej a w poprzedniej leciał olej, więc turbina poprzednia raczej już była do wymiany, robiłem jeszcze tak że wywaliłem rurkę odmy z dolotu , zaslepilem miejsce w dolocie po odmie a rurkę z odmy wsadziłem do butelki, w butelce nie było kropli oleju, a silnik nadal kopcił,
  8. Witam mam pewien problem z moją a4 B7 1.9 TDI 116 km brb mianowicie auto gdy postoi na wolnych obrotach z 5-10 min nadal kopci, teraz wymieniłem turbinę po regeneracji bo moja poprzednia puszczala olej na stronę gorąca ale nadal to samo auto kopci lecz już nie puszcza oleju na stronę gorąca, przed wymianą turbiny swoje stare turbo zdemontowalem z kolektora a przewód doprowadzający olej do turbiny zaslepilem i odpaliłem auto , auto wtedy nie kopcilo, a teraz jak założyłem nowa turbine , poskładałem wszystko i nadal kopci ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyna ?
  9. Dzwoniłem zapytać dobrego fachowca od turbin i mówił że nie koniecznie musi być uszkodzona turbina , że taka mgiełka może być , mowil żeby jeszcze przed wymianą sprawdzić odmę
  10. Czyli turbo do wymiany bo nie powinno tam byc grama oleju
  11. Sciagnelem dzisiaj rurę wydechowa z turbo i niby było suche jak pieprz ale pochodził chwilę na wolnych obrotach i zaczal skraplać się olej strona gorąca turbo się rozgrzewało i zaczęło się kopcic , dałem troszkę gazu i poszła chmura
  12. Bo odpale to nie kopci ale jak postoi na wolnych obrotach chwilę to puści siwa chmurę, czuć jakby olej i przestaje i po chwili znowu wolne obroty 5 min , gaz i chmura, a jak jadę to tego nie widać , czy możliwe że tam puszcza olej uszczelniacz i olej się wypala i wszystko w tłumik ?
×
×
  • Create New...