Skocz do zawartości

MajkelA4B6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MajkelA4B6

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MajkelA4B6

0

Reputacja

  1. Generalnie jezdze z tym problemem juz dwa lata jak widzicie od ostatniego posta ? I dalej jezdze, Jezdzi tylko ma spadek mocy. Ja mysle ze to moze byc zawor n75. Jak nie to, to turbina . I niewiem.. chce 100procent wiedziec jaki jest problem i nie pakowac wiecej w niej kasy chociaz tyle lat mi juz na to zasluzyła ze chce ją naprawic. Pod tym akumulatorem bym sprawdzil.i sprawdze jutro ale wydaje mi sie ze to nie jes to
  2. Witam Serdecznie Otóż posiadam Audi wersje A4 B6 Avant 130koni. Jeżdże ją już ponad dwa lata i niby śmigała okej ale problem był jak spadł deszcz ! Automatycznie odcinało moc, turbo wogule nie działało, samochód poprostu mulił totalnie Ale, wystarczyło ze odpiełem wtyczke od przepływomierza i troche lepiej łapał moc aczkolwiek to i tak nie to samo. W końcu kiedy to wszystko przeschło po paru dniach podlączałem wtyczke spowrotem i śmigał jak rakieta i tak do kolejnego deszczu. Tak więc do tego sie przyzwyczaiłem i za kazdym razem powtarzałem schemat. Aż tu nagle któregoś dnia dokładnie jakieś 2 miechy temu pogoda super bez deszczu, jade do pracy a ten na autostradzie nagle odcina moc i wpada w tryb awaryjny. Czyli cisne gaz do podłogi a on praktycznie mało co reaguje i toczy sie zamiast przyspieszać i turbo tego świszczenia charakternego w dislach wgl nie słychać ! Wyobraźcie sobie jade na drugi dzień do mechanika a on mówi ze skoro traci nagle moc to moze gdzieś powietrze ucieka lub egr zapchany. Tak wiec stwierdza ze intercooler ma dwie dziury gdzie ucieka powietrze wiec wymienia na nowy i problem dalej ten sam, kolejne to czysci egr który twierdzi był zapchany ze mały palec u ręki ledwo było wlożyć, ale po wykonaniu tego dalej ten sam problem. Wkurzyłem sie bo kase wydałem a problem dalej jest. Wiec mówie gościu sprawdź czy turbo działa, a on acisnął rure ćiąniową dodał gazu i mówi, 'turbo wszystko ołkej' wiec ręce mi juz opadły i pojechałem do kolejnego mechanika tłumacząc mu ten sam problem plus części juz wymienione, to ten sie przejechał i stwierdził ze ja majacze ze samochód ma moc itp. FAKT ma na chwile moc od odpalenia na zimnym ale pp chwili wpada w tryb awaryjny a turbiny wgl nie słychać nawet po świerzym odpalenou. Tak wiec zabrałem audo sppwrotem i wyjechałem na droge gdzoe mozna przy****lić tak żeby spadła jak zwykle w tryb awaryjny gdzie niema.tej mocy i odrazu wrocilem do mechanika zeby teraz podłaczył pod komputer. I co wykazał ? Wykazał jakią 'Over boost' na turbinie. Ale nadal nie wiedział jaka jest przyczyna. ! Jesteś cie w stanie coś poradzić??? Co to moze być za problem ? Bo szlak mnie trafia z tymi.pseudo mechanikami
  3. Witam Serdecznie Otóż posiadam Audi wersje A4 B6 Avant 130koni. Jeżdże ją już ponad dwa lata i niby śmigała okej ale problem był jak spadł deszcz ! Automatycznie odcinało moc, turbo wogule nie działało, samochód poprostu mulił totalnie Ale, wystarczyło ze odpiełem wtyczke od przepływomierza i troche lepiej łapał moc aczkolwiek to i tak nie to samo. W końcu kiedy to wszystko przeschło po paru dniach podlączałem wtyczke spowrotem i śmigał jak rakieta i tak do kolejnego deszczu. Tak więc do tego sie przyzwyczaiłem i za kazdym razem powtarzałem schemat. Aż tu nagle któregoś dnia dokładnie jakieś 2 miechy temu pogoda super bez deszczu, jade do pracy a ten na autostradzie nagle odcina moc i wpada w tryb awaryjny. Czyli cisne gaz do podłogi a on praktycznie mało co reaguje i toczy sie zamiast przyspieszać i turbo tego świszczenia charakternego w dislach wgl nie słychać ! Wyobraźcie sobie jade na drugi dzień do mechanika a on mówi ze skoro traci nagle moc to moze gdzieś powietrze ucieka lub egr zapchany. Tak wiec stwierdza ze intercooler ma dwie dziury gdzie ucieka powietrze wiec wymienia na nowy i problem dalej ten sam, kolejne to czysci egr który twierdzi był zapchany ze mały palec u ręki ledwo było wlożyć, ale po wykonaniu tego dalej ten sam problem. Wkurzyłem sie bo kase wydałem a problem dalej jest. Wiec mówie gościu sprawdź czy turbo działa, a on acisnął rure ćiąniową dodał gazu i mówi, 'turbo wszystko ołkej' wiec ręce mi juz opadły i pojechałem do kolejnego mechanika tłumacząc mu ten sam problem plus części juz wymienione, to ten sie przejechał i stwierdził ze ja majacze ze samochód ma moc itp. FAKT ma na chwile moc od odpalenia na zimnym ale pp chwili wpada w tryb awaryjny a turbiny wgl nie słychać nawet po świerzym odpalenou. Tak wiec zabrałem audo sppwrotem i wyjechałem na droge gdzoe mozna przy****lić tak żeby spadła jak zwykle w tryb awaryjny gdzie niema.tej mocy i odrazu wrocilem do mechanika zeby teraz podłaczył pod komputer. I co wykazał ? Wykazał jakią 'Over boost' na turbinie. Ale nadal nie wiedział jaka jest przyczyna. ! Jesteś cie w stanie coś poradzić??? Co to moze być za problem ? Bo szlak mnie trafia z tymi.pseudo mechanikami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...