MajkelA4B6
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O MajkelA4B6
Informacje
-
Imię
Michal
-
Miasto
UK
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia MajkelA4B6
0
Reputacja
-
MajkelA4B6 obserwuje zawartość [B6 AVF] Problem i gówniani mechanicy !
-
Generalnie jezdze z tym problemem juz dwa lata jak widzicie od ostatniego posta ? I dalej jezdze, Jezdzi tylko ma spadek mocy. Ja mysle ze to moze byc zawor n75. Jak nie to, to turbina . I niewiem.. chce 100procent wiedziec jaki jest problem i nie pakowac wiecej w niej kasy chociaz tyle lat mi juz na to zasluzyła ze chce ją naprawic. Pod tym akumulatorem bym sprawdzil.i sprawdze jutro ale wydaje mi sie ze to nie jes to
-
Witam Serdecznie Otóż posiadam Audi wersje A4 B6 Avant 130koni. Jeżdże ją już ponad dwa lata i niby śmigała okej ale problem był jak spadł deszcz ! Automatycznie odcinało moc, turbo wogule nie działało, samochód poprostu mulił totalnie Ale, wystarczyło ze odpiełem wtyczke od przepływomierza i troche lepiej łapał moc aczkolwiek to i tak nie to samo. W końcu kiedy to wszystko przeschło po paru dniach podlączałem wtyczke spowrotem i śmigał jak rakieta i tak do kolejnego deszczu. Tak więc do tego sie przyzwyczaiłem i za kazdym razem powtarzałem schemat. Aż tu nagle któregoś dnia dokładnie jakieś 2 miechy temu pogoda super bez deszczu, jade do pracy a ten na autostradzie nagle odcina moc i wpada w tryb awaryjny. Czyli cisne gaz do podłogi a on praktycznie mało co reaguje i toczy sie zamiast przyspieszać i turbo tego świszczenia charakternego w dislach wgl nie słychać ! Wyobraźcie sobie jade na drugi dzień do mechanika a on mówi ze skoro traci nagle moc to moze gdzieś powietrze ucieka lub egr zapchany. Tak wiec stwierdza ze intercooler ma dwie dziury gdzie ucieka powietrze wiec wymienia na nowy i problem dalej ten sam, kolejne to czysci egr który twierdzi był zapchany ze mały palec u ręki ledwo było wlożyć, ale po wykonaniu tego dalej ten sam problem. Wkurzyłem sie bo kase wydałem a problem dalej jest. Wiec mówie gościu sprawdź czy turbo działa, a on acisnął rure ćiąniową dodał gazu i mówi, 'turbo wszystko ołkej' wiec ręce mi juz opadły i pojechałem do kolejnego mechanika tłumacząc mu ten sam problem plus części juz wymienione, to ten sie przejechał i stwierdził ze ja majacze ze samochód ma moc itp. FAKT ma na chwile moc od odpalenia na zimnym ale pp chwili wpada w tryb awaryjny a turbiny wgl nie słychać nawet po świerzym odpalenou. Tak wiec zabrałem audo sppwrotem i wyjechałem na droge gdzoe mozna przy****lić tak żeby spadła jak zwykle w tryb awaryjny gdzie niema.tej mocy i odrazu wrocilem do mechanika zeby teraz podłaczył pod komputer. I co wykazał ? Wykazał jakią 'Over boost' na turbinie. Ale nadal nie wiedział jaka jest przyczyna. ! Jesteś cie w stanie coś poradzić??? Co to moze być za problem ? Bo szlak mnie trafia z tymi.pseudo mechanikami
-
Witam Serdecznie Otóż posiadam Audi wersje A4 B6 Avant 130koni. Jeżdże ją już ponad dwa lata i niby śmigała okej ale problem był jak spadł deszcz ! Automatycznie odcinało moc, turbo wogule nie działało, samochód poprostu mulił totalnie Ale, wystarczyło ze odpiełem wtyczke od przepływomierza i troche lepiej łapał moc aczkolwiek to i tak nie to samo. W końcu kiedy to wszystko przeschło po paru dniach podlączałem wtyczke spowrotem i śmigał jak rakieta i tak do kolejnego deszczu. Tak więc do tego sie przyzwyczaiłem i za kazdym razem powtarzałem schemat. Aż tu nagle któregoś dnia dokładnie jakieś 2 miechy temu pogoda super bez deszczu, jade do pracy a ten na autostradzie nagle odcina moc i wpada w tryb awaryjny. Czyli cisne gaz do podłogi a on praktycznie mało co reaguje i toczy sie zamiast przyspieszać i turbo tego świszczenia charakternego w dislach wgl nie słychać ! Wyobraźcie sobie jade na drugi dzień do mechanika a on mówi ze skoro traci nagle moc to moze gdzieś powietrze ucieka lub egr zapchany. Tak wiec stwierdza ze intercooler ma dwie dziury gdzie ucieka powietrze wiec wymienia na nowy i problem dalej ten sam, kolejne to czysci egr który twierdzi był zapchany ze mały palec u ręki ledwo było wlożyć, ale po wykonaniu tego dalej ten sam problem. Wkurzyłem sie bo kase wydałem a problem dalej jest. Wiec mówie gościu sprawdź czy turbo działa, a on acisnął rure ćiąniową dodał gazu i mówi, 'turbo wszystko ołkej' wiec ręce mi juz opadły i pojechałem do kolejnego mechanika tłumacząc mu ten sam problem plus części juz wymienione, to ten sie przejechał i stwierdził ze ja majacze ze samochód ma moc itp. FAKT ma na chwile moc od odpalenia na zimnym ale pp chwili wpada w tryb awaryjny a turbiny wgl nie słychać nawet po świerzym odpalenou. Tak wiec zabrałem audo sppwrotem i wyjechałem na droge gdzoe mozna przy****lić tak żeby spadła jak zwykle w tryb awaryjny gdzie niema.tej mocy i odrazu wrocilem do mechanika zeby teraz podłaczył pod komputer. I co wykazał ? Wykazał jakią 'Over boost' na turbinie. Ale nadal nie wiedział jaka jest przyczyna. ! Jesteś cie w stanie coś poradzić??? Co to moze być za problem ? Bo szlak mnie trafia z tymi.pseudo mechanikami