Jump to content

ArturPas

Pasjonat
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About ArturPas

Informacje

  • First name
    Artur
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Engine code
    BAU
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON
  1. Dobra to chyba już wszystko co chciałem to się dowiedziałem. Tak słyszałem, że po wyłączeniu Egr'u każdy marudzi na dźwięk ( i wtedy potrafi kopcić) itp. No nic, zostaje sprawdzenie wszystkiego i lekkie mody bym w 100% był zadowolony z autka Dzięki wielkie chłopaki!
  2. Okej a spalanie ile wzrosło, 1-2litra? Akurat na spalanie nie zwracam uwagi ( nie że bogaty, tylko mam czas by pojeździć aby weekendami i może czasem wieczorem). Czyli przed nowym programem lepiej zainstalować wydajniejszą pompe paliwa ? By mieć kłopot z głowy. Od razu dopytam jaką zalecacie? I czy prócz konkretnego tunera coś więcej by to miało ręce i nogi. Jak z turbiną ? Zgaduje, że ma duży zapas mocy więc skoro jest nowa to nie powinna mnie zawieźć prawda.? Wydech potrzebuje jakiejś zmiany na tą mape 204Km ?
  3. A to nie ma tragedii. Ile tam dodałeś KM/Nm, i czy różnica jest odczuwalna w stopniu chociaż zadowalającym.
  4. Turbo jest nowe, skrzynii nic nie dolega aż sam jestem w szoku. Wiesz, może ja to określę jako muł , a w rzeczywistości ma tak być Ogólnie auto zrwywa asfalt z miejsca, no ale po konkretnym wciśnięciu gazu. Dymka nawet nie puści ( sprawdzane było na dużym parkingu aż do 90km/h.). Na tygodniu podjadę pod komputer podpiąć - zobaczymy co pokaże.Jeżeli wszystko ok, to nie czepiam się tylko to zaakceptuje i niedługo odwiedzę tunera. Przy okazji, orientujesz się ile kosztuje podniesienie mocy ? Tak max na 200KM i może 400Nm. ( Bo skrzynia podobno ma zakres do 450Nm).
  5. Dzięki za odp kolego, no raczej tuner będzie musiał coś zrobić - ciężko mi się poruszać w takich warunkach. Rozumiem, kwestia przyzwyczajenia, ale raczej mi sie to nie uda Tak dopytam przy okazji, czy V6 przypadkiem właśnie nie powinno z dołu cisnąć? Myślałem, że jak V6 Pb tak idzie od dołu, to diesel będzie jeszcze lepszy.
  6. Witam wszystkim. Czy i jak, jest możliwość zwiększenia czułości pedału gazu w 2.5Tdi 180KM quattro automat. Nie wiem jak jest w innych ( pierwsze moje a4 w życiu z automatem ), ale u mnie trzeba wcisnąć z 60% gazu by chciał żwawo jechać ( czyli wkręcić się na te 2000+ obr). Jest trochę, że tak powiem, nie po mojemu, czyli albo zbiera się jak dziadek lub wyrywa do przodu. Brakuje mi by żwawo ruszał z miejsca - ale bez zbędnego kręcenia go w obroty bliskie 3000-3300. Ogólnie jako nowy na forum dodam, że dość dobrze znam się na mechanice, aczkolwiek z Audi nie miałem styczności dlatego nie znam "norm" tych aut , silników i tiptronica. Moją B6 mam od wczoraj więc... Pytam tylko o czułość pedału gazu i czy można coś z tym zrobić, reszta podzespołów jest mi jeszcze nie znana. Na koniec dodam, że autko przyśpiesza rewelacyjnie - więc bez zbędnych pytań do mnie o turbinę , wtryski itp bo jeszcze nie zdążyłem rozebrać i sprawdzić. Dzięki i pozdrawiam.
×
×
  • Create New...