Skocz do zawartości

Esplosiv123

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Esplosiv123

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Esplosiv123

0

Reputacja

  1. Witam Mam problem z odkręceniem tego ustrojstwa na wałku.... Mam wszystko po wyciągane wałek na warsztacie a w żaden sposób nie mogę tego odkręcić.... Może ktoś miał już tym problem niE ktoś doradzi Na śrubie jest oznaczenie S T nie wiem czy tam jest lewy czy prawy gwint
  2. Najazdu i stopy, wystarczająco wysoko żeby wyjąć
  3. Tak pytam bo nigdzie nie ma nic opisane jak ktoś to robił
  4. A może mała pomoc w wyjęciu rozrusznika...? Bo podejście masakra
  5. Noo ok jesli możesz opisz dalej całość lub jakiś może kontakt do ciebie jak są radę i się odezwe będzie latwiej
  6. Rozrusznik muszę wyjąć? A z tego co widzę os dołu to po co mam olej spuszczać jak koło zamachowe nie jest zalane... Mam odkręcone już przeguby przy skrzyni... I na tem moment brakło mi weny
  7. Witam Drodzy forumowicze mam dla was pytanie, jak zdemontować skrzynie biegów w mojej Audi a4b8 2.0tdi 143 manual? Posiadacie może jakieś zdjęcia, żadna dobra rada nie pogardzę Wyciągam ponieważ muszę wymienić dwumas
  8. I tak za każdym odpaleniem masz taki dźwięk? Jedni mi.mowili że łańcuch i napinać ale jak tak słucham to już sam nie wiem czy łańcuch czy wariator
  9. Jak nic się nie dzieje ? To ma tak chodzić przy rozruchu jak 60 tka z pukający zaworami...?
  10. Witam Klubowicze mam problem ze swoim audi a4b6 2.0 alt Ben +LPG Problem polega na tym jak odpalam auto po nocy lub dłuższym postoju auto wydaje głośny dzwiek i nagle orzetaqjeytrwa to orze jakieś dwie sekundy, później jak zgasze i odpalę to już nic nie słychać Panowie co może być przyczyną
  11. A podał byś mi do niego jakiś namiar żeby podpytać po ile ma takie wytryski? W okolicy mam wtryski ale jedyne co musiał bym z nimi jechać do sprawdzenia bo tak kupić to trochę strach
  12. Witam Potrzebuje waszej pomocy Jakiś czas temu auto zaczęło mi szarpać , delikatnie ale było to wyczuwalne dla tych co czują że coś jest nie tak z silnikiem Zrobiłem próbe przelewu okazało się że dwa leja . Zawiozłem do sprawdzenia poczekałem okazało się że żadne nie spełnia norm dwa są jescze jescze a dwa już nie. Gościu co sprawdzał powiedział że są delikatne opiłki w układzie i że to zawaliło wtrysk.po rozmowie z nim powiedział że są to wtryski które się nie nadają się regeneracji chodzi mi o pizoelektryczne (mam Bosch 0445116 030) Czytając na necie znalazłem parę miejsc gdzie niby je regenerują ale nie wiem czy to pic na wodę czy serio zaczęli je naprawiać Moje pytanie brzmi panowie co robić , bo znając życie opiłki z pompy to co nowa pompę kupić czy ta regenerować ? A z wtryskami to samo pytanie, próbować regeneracji., Kupić używki? Z góry dzięki za pomoc
  13. To menzurki brać i sprawdzić przelew?
  14. Najciekawsze jest to że wszystko wszędzie jest git... A może ktoś wie jak to wszystko inaczej sprawdzić oprócz VCDS?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...