Skocz do zawartości

1.8tturbo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 1.8tturbo

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 1.8tturbo

0

Reputacja

  1. Mały update. Jak wcześniej wspomniałem, miałem wrażenie że temp. zewnętrzna wpływa na problem. Obserwowałem to i dziś niemal całkowicie potwierdzam. W dzień przy 28*C buczenie jest znacznie mniejsze niż wieczorem przy 15*C!
  2. Robiłem i ja sam, i mechanik i nic niepokojącego nie słychać.
  3. Sprawdziłem kolektory, w wydechowym 3 szpilki dokrecilem pół obrotu, ssący git, efekt zerowy. Nowe pomysly???
  4. Raczej nie będzie strzału z tą osłoną, gdyż przy wymianie kata ją osobiście odkręcałem i przykręcałem potem ?
  5. samych nakrętek nie sprawdzałem, jedynie szarpałem za dolot i kolektor wydechowy i nie wyczułem żadnego luzu. Emejcz, a skąd taki pomysł?
  6. Tak jest to ten sam rodzaj, z tym że trochę łagodniej. np jadąc niezależnie na jakim biegu przyspieszam, przekroczę 3 tys i się zaczyna, powyżej 4tys znacznie ustępuje i kręcę np do 5tys, następnie puszczam gaz, auto ciągle na biegu schodzi z obrotów dochodzi do 4tys zaczyna się, obroty spadają co raz bardziej, dochodzą do 3 tyś i ustępuje całkowicie aż do jałowych.
  7. Na tą chwilę mam tylko logi statyczne grup: 001, 003, 004, 007, 008, 010, 011, 018, 023
  8. Odbój regulowany, nawet bez sprawdzane i nic. Plecionka ok. Poduszki silnika oryginalne. Jeśli idzie o wyważenie sprzęgła to raczej odpada, koło dwumasowe wymienione(choć złe nie było), tarcza i docisk zostały stare, ale jak wspomniałem wciskanie sprzęgła nic a nic nie pomaga, a wtedy tarcza się nie kręci a docisk zmienia swoją geometrię, więc teoretycznie powinno to jakkolwiek wpływać na objaw.. Jako ciekawostkę dodam, że zaobserwowałem lub to już moje złudzenie, że im cieplej tym problem mniejszy, np w dzien przy 22* jest lepiej niż wieczorem przy 12* O.o
  9. Witam. Panowie mam problem, z którym walczę od dłuższego czasu. Otóż auto a4 b6 1.8t w przedziale 3-4tys buczy i wibruje w kabinie. Na zewnątrz nic nie słychać. Dzieje się to na każdym biegu jak i na postoju. Wciskanie sprzęgła nic nie zmienia, nie zależy od temperatury silnika. Szukanie przyczyny zacząłem od osprzętu, lecz to nie on. Zmiana dwumasy też nic nie dała. Podmiana poduszek silnika również nic. Odbój też nie. Rozrząd dobrze ustawiony, kompresja pomierzona wszystko w porządku. Błędów nie wywala. Nie mam już pomysłów, pomóżcie! Oczytałem się już przeróżnych postów, i znalazłem jeden bardzo podobny. Tam problemem okazało się brak jednej śruby na łąpie silnika, ale u mnie są wszystkie i poskręcane dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...