Witam wszystkich,
Przepraszam za brak polskiej czcionki ale mieszkam za granica i pisze to z pracy.
A wiec, mam 2009 Audi A4 z silnikiem CAEB po kompletnym remoncie. Tloki JE, kute korbowody, sruby ARP, wszystkie elementy rozrzadu wymienione na oryginalne. Pierwsza moja jazda autem byla dopeiro po remoncie, ale od samego poczatku w okolicach 3200-3600 obrotow wystepuje przerywanie. Wymienilem swiece juz 3 razy, cewki, kolektor dolotowy, MAF, wtryskiwacze, pompe paliwa, filtr paliwa, czujnik stuku. Nie ma lampki MIL, juz sam nie wiem czego szukac dalej.
Dolaczam post z forum Audizine gdzie znajduje sie wiecej informacji lecz w jezyku angielskim:
2009 A4, 2.0T slight hesitation
WWW.AUDIZINE.COM
Hi guys and gals, I bought the car with a failed timing chain tensioner and oil consumption issue. I fully rebuilt the engine JE pistons, IE rods, ARP hardware, new timing components. Since getting it going I put new...
Prosze o pomoc bo juz pomalu mam dosc tego auta!!!
Dzieki, Michal