Kriss92
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Kriss92
Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Opole
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Kriss92
0
Reputacja
-
Dziś dopiero znalazłem przyczynę, Jednak Zawór N75 był winny:) Dzięki
-
Niestety tego nie sprawdziłem
-
Spróbuję u kolegi jutro zrobić, N75 był czyszczony i według mnie jest ok. Ta sztanga jak depnę to rusza się tak ok ok 5tyś w górę, ale prędzej to przy mocnym depnięciu było słychać delikatne syczenie turbiny a teraz nie ma wcale, zegar pokazuje zaledwie 0.2 bara przy 6 tyś obrotów a ładowało do ok 0.6 prędzej
-
Spróbuję u kolegi jutro zrobić, N75 był czyszczony i według mnie jest ok. Ta sztanga jak depnę to rusza się tak ok ok 5tyś w górę, ale prędzej to przy mocnym depnięciu było słychać delikatne syczenie turbiny a teraz nie ma wcale, zegar pokazuje zaledwie 0.2 bara przy 6 tyś obrotów a ładowało do ok 0.6 prędzej
-
Nie umiem zrobić tych logów, słabo sie znam na tym, a cały układ ok, żadnych nieszczelności nie ma. Auto można powiedzieć już na 5 biegu nie jedzie, nie raguje nawet na gaz, nawet zwalnia
-
Witam Panowie, jestem tu pierwszy raz na forum, i szukam pomocy w sprawie mojego Audi, jest to 1.8T ANB z 2000 roku, 5 dni temu zakładałem Turbo po regeneracji, nowy zawór DV, oraz nowe rury do intercoolera. Auto śmigało jak burza, od 2000 obrotów od razu był strzał w przyśpieszaniu, i nagle w drodze do pracy brak mocy, mułowato przyśpiesza, jak by doładowania było totalnie brak, był już podpinany na 2 kompach, na jednym nic a na drugim błąd przeładowania, ale po skasowaniu już nie wraca. Raczej nie wydaje mi się aby turbinka padła, bo wczoraj ją wyjąłem i wszystko ok, Wirnik w porządku, gruszka też i to montaż ponownie ale mocy brak, jedzie jak golf w SDI. Gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczy za pomoc, dziękuję