Skocz do zawartości

Kriss92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kriss92

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kriss92

0

Reputacja

  1. Dziś dopiero znalazłem przyczynę, Jednak Zawór N75 był winny:) Dzięki
  2. Niestety tego nie sprawdziłem
  3. Spróbuję u kolegi jutro zrobić, N75 był czyszczony i według mnie jest ok. Ta sztanga jak depnę to rusza się tak ok ok 5tyś w górę, ale prędzej to przy mocnym depnięciu było słychać delikatne syczenie turbiny a teraz nie ma wcale, zegar pokazuje zaledwie 0.2 bara przy 6 tyś obrotów a ładowało do ok 0.6 prędzej
  4. Spróbuję u kolegi jutro zrobić, N75 był czyszczony i według mnie jest ok. Ta sztanga jak depnę to rusza się tak ok ok 5tyś w górę, ale prędzej to przy mocnym depnięciu było słychać delikatne syczenie turbiny a teraz nie ma wcale, zegar pokazuje zaledwie 0.2 bara przy 6 tyś obrotów a ładowało do ok 0.6 prędzej
  5. Nie umiem zrobić tych logów, słabo sie znam na tym, a cały układ ok, żadnych nieszczelności nie ma. Auto można powiedzieć już na 5 biegu nie jedzie, nie raguje nawet na gaz, nawet zwalnia
  6. Witam Panowie, jestem tu pierwszy raz na forum, i szukam pomocy w sprawie mojego Audi, jest to 1.8T ANB z 2000 roku, 5 dni temu zakładałem Turbo po regeneracji, nowy zawór DV, oraz nowe rury do intercoolera. Auto śmigało jak burza, od 2000 obrotów od razu był strzał w przyśpieszaniu, i nagle w drodze do pracy brak mocy, mułowato przyśpiesza, jak by doładowania było totalnie brak, był już podpinany na 2 kompach, na jednym nic a na drugim błąd przeładowania, ale po skasowaniu już nie wraca. Raczej nie wydaje mi się aby turbinka padła, bo wczoraj ją wyjąłem i wszystko ok, Wirnik w porządku, gruszka też i to montaż ponownie ale mocy brak, jedzie jak golf w SDI. Gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczy za pomoc, dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...