Jump to content

rafi339

Pasjonat
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About rafi339

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Koło

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    RWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Olej Motul X-Cess 5w40. Auto rozgrzane w garażu do 90°, potem krótka trasa, temp oleju około 90°. Po trasie auto jeszcze chodziło ok 15min na wolnych obrotach. Temp. silnika 90°. Sprawdzałem z tego względu że ostatnio wywaliło mi błąd ciśnienia oleju, błąd poziomu oleju oraz przestał działać prędkościomierz i wywalało błędy od przeróżnych żarówek. Prawdopodobnie licznik strzelony, ale dla własnej świadomość jednak ciśnienie zmierzyłem.
  2. Dzięki Dev, pozdrawiam 😎
  3. Witam z ciekawości dziś podłączyłem manometr w miejsce czujnika ciśnienia i otrzymałem poniższe wyniki: Zimny ssanie na jałowym - 4,2 bara Ciepły jałowe - 1.1-1.3 bara 2000rpm - 3,2-3,5 bara 3000rpm - 4 bary 3500rpm - 4,1bara 4000rpm - 4,2 bara 5000rpm - 4,4bara Po forum szukałem parametrów i jest spora rozbieżność jakie te parametry być powinny, dlatego proszę o odpowiedź czy w/w parametry są okej.
  4. Moduł już oddałem, jutro jadę po drugi, ewidentnie coś nie tak z nim było. Dzięki za pomoc :)
  5. Podłączam stary moduł i go czyta bez problemu tyle że wywala śmieszne błędy i po płytce widać wżerki na ścieżkach. Czyli zasilanie jest na 100%, po podłączeniu tego "nowego" słychać cyknięcie, i przy próbie połączenia centralny się zamyka po czym otwiera. VCDS wywala "Błąd komunikacji z komponentem". Numery seryjne modułów identyczne.
  6. Szybkie pytanie, zalany moduł komfortu, podłączam drugi w celu kodowania, VCDS nie widzi komponentu. Drugi moduł uszkodzony, czy jest coś o czym nie wiem? 😃
  7. Witam, ostatnio moja A4 ma dziwny problem. Mianowicie po postoju około dobę w deszczowy bardzo wilgotny dzień po odpaleniu wywaliło mi błąd czujnika poziomu oleju, po chwili niskie ciśnienie oleju po czym przestał działać prędkościomierz. Olej na bagnecie jest, ciśnienie oleju poprawne. Po podłączeniu VAGa w bloku Silnik jest jeden błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 518 M Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63351 1 Błąd Zapis.:
  8. Z tą różnicą że u mnie jeździ jakby nic się nie stało, normalnie się wkręca, dźwięk się nie zmienił, nie szarpie. Teraz byłem jeszcze zobaczyć to błędu o niskim ciśnieniu oleju już nie ma, jedynie o niskim stanie. Ale Olej jest, no i nadal nie działa prędkościomierz. Ewidentnie jakby coś odmówiło posłuszeństwa ze względu na jakąś może wilgoc. Zagadk 😄
  9. Witam, do wczoraj moje AVJ jeździło bez zarzutu (w sumie dzisiaj też jeździ bez zarzutu). Problem pojawił się dziś po postoju auta ponad dobę na dość podmoklym terenie po roztopach. Mianowicie odpalam, przejeżdżam 20m ,przestaje działać prędkościomierz, obrotomierz działa bez zarzutu, następnie wywala błąd czujnika poziomu oleju, po czym parę metrów dalej błąd ciśnienia oleju. Auto.chodzi normalnie, poziom oleju jest. Olej zmieniam co 8k, smok czyszczony już dwa razy dla profilaktyki (za każdym razem czysto), ciśnienie oleju sprawdzane jakiś czas temu dla mojej wiedzy - bez zarzutu. Pierwsze c
  10. Witam, czy turbo w AVJ powinno pompować takie ciśnienie? Przy 720rpm mam zadane i faktczne 980mbr, natomiast w granicach 3500rpm blisko 1,5bar, gdzieś czytałem że w AVJtce turbo śmiga w zakresie 0,5-0,8bar ? W załączniku logi dynamiczne na 3 biegu 1500-4000rpm (brakło drogi do odcięcia, ale poglądowo wrzucam) 115i118vag.xlsx
  11. Finalnie 2 dni później siadła pompka paliwa w baku, wymieniona na zamiennik meyle (sam wkład), wszystko działa jak należy
  12. Witam serdecznie, dziś rano moje 1.8t 150km śmigalo jak zawsze. Pół dnia postalo pod garażem na dość przyjemnym słońcu. Wsiadam, przekrecam kluczyk, charakterystyczne zawycie pompy paliwa, odpalam zaczynam wycofywać, auto gaśnie. Próbuje odpalić kilkukrotnie, nic z tego, po włączeniu zapłonu zero dzwieku z okolicy pompy paliwa, az za którymś razem pompa po przekreceniu na zaplon przykro zabuczala, odpalam, zaskoczyl, przytrzymalem na gazie ok 4 tyś obrotów (po puszczeniu gazu obroty leciały drastycznie w dół i się dlawil), poczekalem tak az zalaczy się LPG i w momencie załączenia auto zaczęło
  13. Witam mam pytanie, otóż planuję montaż oryginalnego podłokietnika a mojej b6, niestety w wstępnych oględzinach tunelu środkowego zauważyłem że w miejscu "śrub montażowych" podłokietnika mam wtyczki i kabelki od grzania kanapy tylej. Jakiś pomysł jak to wykonać nie ingerując w te wtyczki ? Pozdrawiam :)
  14. Tak tak, jest to właśnie para wodna o zapachu benzyny, ale w okresie ssania jest to nasilone dlatego pytam, czyli okej tym się nie martwię. A odnośnie tego błędu jutro podjadę na warsztat gdzie mają VAGa niech zrobią Logi i resztę rzeczy, a alternator tak czy siak będę robił dla własnego spokoju.
  15. Witam, od dobrego miesiąca jestem szczęśliwym(?) posiadaczem a4 b6 avant 1.8T 150km AVJ. Jestem już po profilaktycznej płukance, czyszczeniu smoka olejowego i miski (tragedii nie było, ale mam z głowy). Mam dwa pytania odnośnie tego silniczka bo nigdy wcześniej nie miałem z nim aż tak bezpośredniej styczności. 1. Na "ssaniu" z rur wydechowych leci biały dymek (ok10cm), czuć z niego benzynkę, po zakończeniu "ssania" dymek znika i przez resztę czasu użytkowania się nie pojawia. Pojawia się głównie po dość długim postoju auta (około 10-12h) i tylko na ssaniu. I moje pytanie, czy tak pow
×
×
  • Create New...