Skocz do zawartości

Kubol77

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kubol77

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Ruda Śląska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Kubol77

0

Reputacja

  1. No właśnie bardzo łatwo się ułamał, tylko teraz nie wiem czy mogę tak spróbować jeździć czy lepiej zostawić i nie ruszać. Bo muszę zamówić ślizg albo napinacz ale wszystko dopiero będę miał na środę, a auto potrzebne na juz!:(
  2. Mam pytanie przy wymianie uszczelki i półksiężyca pod napinaczem wałków rozrządu ,niechcący złamałem z jednej strony ślizg napinacza, a mianowicie jego mały kawałek od strony walka ssącego, od strony walka wydechowego ślizg jest cały i dobry I moje pytanie czy da radę tak jeździć, czy muszę szukać całego ślizgu na wymianę, albo cały napinacz?
  3. w AEB nie było jeszcze tego ezektora Ten grzybek o którym mówisz był wymieniony na nowy, bo myślałem że będzie on winowajca, teraz nie wiem czy włożyć stary i zobaczyć. Nagrałem filmik (auto ma zimny silnik) jak odkręcam korek dalej się nic nie dzieje. Wstawiam filmiki. Dodam, że jak auto osiągnie temperaturę to korek sobie tańczy. I nie wiem martwić się i szukać dalej czy jest dobrze i nic już nie grzebać?
  4. Ten grzybek o którym mówisz był wymieniony na nowy, bo myślałem że będzie on winowajca, teraz nie wiem czy włożyć stary i zobaczyć. Nagrałem filmik (auto ma zimny silnik) jak odkręcam korek dalej się nic nie dzieje. Wstawiam filmiki. Dodam, że jak auto osiągnie temperaturę to korek sobie tańczy. I nie wiem martwić się i szukać dalej czy jest dobrze i nic już nie grzebać? 20190520_143424.mp4
  5. Witam Wszystkim! Mam mały problem z swoim Audi A4 B5 1.8T AEB. A mianowicie nie dawno zacząłem czyścić odpowietrzenie skrzyni korbowej, z tego co czytałem tutaj i na innych forach po odkręceniu korka wlewu oleju powinien delikatnie "tańczyć", "podskakiwać" u mnie był zasysany. Słyszałem, że za zasysanie korka oleju, winowajcą tego jest zaworek w gumowym trójniku. Wziąłem się za wymianę tego zaworka, kupiłem go w aso, bo ponoć zamienniki są guzik warte, ale po wymianie korek dalej był lekko zasysany. Nie odpuściłem tematu zacząłem szukać dalej u nas na forum i wszędzie gdzie się tylko da dlaczego korek jest dalej zasysyany. Znalalzem w jedynym z wątków, że na bloku silnika jest jeszcze odma olejowa która jest przykręcona na 4 śrubki. Podjąłem się wyzwania, zdjąłem kolektor ssący i wyciągałem ta odmę, okazało się że było tam co nie miara syfu i jakaś część połamana, ale odma była cała. Przy okazji że miałem prawie cały układ odpowietrzenia skrzyni korbowej wyciągnięty, postawiłem go dobrze wyczyścić. Po wyczyszceniu układu złożyłem wszystko do kupy i okazuje się, że korek jak nie podskakiwał, tak nie podskakuje dalej, nadal jest lekko zasysany. Mam się tym martwić i szukać dalej? Tylko co może być jeszcze przyczyną że korek dalej jest zasysany? Może być że zaworek jednak z ASO też do kitu?Czy tak ma być? Dodam jeszcze że w rodzinie jest jeszcze jedno auto z tym samymi silnikiem i zaraz po odpaleniu i odkręceniu korka wlewu oleju, korek skacze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...