Skocz do zawartości

Grzeechu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grzeechu

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Grzeechu

0

Reputacja

  1. Ok, sprawa ma się tak: Posprawdzałem wszystkie węże od IC i Turbo, wyginałem je i sprawdzałem w każdy możliwy sposób - niestety nic nie znalazłem. Teraz pytanie: czy objawy, które opisywałem mogą wystąpić przez nieszczelność w samym intercoolerze lub kolektorze dolotowym? Tych akurat rzeczy nie sprawdzałem. Czy może jest jednak jakaś inna przyczyna tego problemu?
  2. Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem w moim samochodzie Objawy: * podmuchy powietrza spod maski przy dodawaniu gazu (od około 2k RPM) *auto traci dużo mocy powyżej 2 tysięcy obrotów (tak jakby turbo dmuchało tylko minimalnie) *lekko dymi na czarno powyżej 2 tysięcy obrotów (wcześniej tego nie było) *turbo po jakimś czasie takiej jazdy się wyłącza (szum powietrza spod maski się nie zmienia, nadal dmucha jakby startował odrzutowiec) * na Vagu pojawia mi się błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Co zaobserwowałem (niektóre kwestie mogą nie mieć związku, ale jestem laikem i wolę opisać wszystko) * Problem chyba(!) pojawił się po najechaniu na dziurę w drodze (nie była jakaś duża, ale wydaje mi się, że wtedy straciłem moc) * Sztanga turbiny rusza się w zakresie około 1,5-2cm przy naprzemiennym zdejmowaniu i zakładaniu wężyka podciśnienia ( bez żadnych przycięć ani samowolnie opadającej sztangi turbo[ oczywiście w momencie podłączonego wężyka]) * Przewody dolotowe wydają się być w porządku - sprawdzałem 2 razy, ale patrząc na objawy z innych postów i tematów z google wszystko wskazuje jednak na nieszczelność w dolocie, zwłaszcza , że wartość w logu 011BS trzeciej kolumny jest jakaś niska (przy duty cycle = 0.0 u innych z takim samym silnikiem jest około 200 jednostek więcej) * MAF specified w bloku 003 na biegu jałowy wynosi 850mg/str (chyba TROCHĘ za dużo) * MAF actual w bloku 003 na biegu jałowym wynosi ponad 400mg/str Niestety pech chciał, że na razie nie mogę zrobić logów dynamicznych ze względu na padniętą baterie w lapku, bateria dojdzie po weekendzie, więc do tego czasu chciałbym dowiedzieć się jakie logi zrobić. Mam świadomość, że bez nich będzie ciężko coś określić, ale może ktoś ma jakieś pomysły. wrzucam to, co udało mi się zrobić: http://vaglogi.pl/log-011_D6om3j3.html http://vaglogi.pl/log-003_K5mG1a.html Z góry dziękuję za wszelkie rady i pomysły!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...