Skocz do zawartości

tomek107

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek107

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CAKA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia tomek107

1

Reputacja

  1. Panowie mam klopot. Rozebrany został kompresor bo była możliwosc ze to on jest winien za pobieranie plynu chłodniczego. Jednak tam chlodnice są szczelne. Teraz doczytałem się ze może być to wina EGRu lub chlodnicy EGR. Czy jest to mozliwe, zę bedzie wtedy ubywać płynu? Czy da sie wyjać bez problemu te zawory i chlodnice? Bo wszystkiego jest po 2 sztuki? Egr namierzylem ale chlodnicy nie.
  2. Sprawdziłem przed chwilką Twoj trop. Rurki są, jednak tam jest sucho. Fajnie by było gdyby to było tylko to. Szukam przyczyny od dłuższego czasu. I ktoś mi kiedyś podpowiedział że winny może być kompresor. Da sie to jakoś sprawdzić?
  3. Witam. Tak postanowiłem tu napisać bo już mi rece opadają. Na teście co2 wyszło,że spaliny idą do układu chłodzenia. Zrobiłem głowice. Ponowna próba i jest ok. Zrobiłem z 200 km płyn ubywa dalej, mechanik twierdzi że auto musi sie odpowityrzyć. Zdrobiłem juz ze 4 tyś km i płyn dalej ucieka. W sumie juz dolałem z 8 litrów płynu. I nie mam pomysłu gdzie może podziewac się płyn. Wszędzie sucho. Macie jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...