Skocz do zawartości

Motylek876

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Motylek876

Informacje

  • Imię
    Izabela
  • Miasto
    Jastrzębie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Motylek876

0

Reputacja

  1. czujnik zasysanego powietrza jak zostal odpiety to zapalila sie kontrolka spirali i teraz nie wiem czy dziala czy dziala ale nieprawidlowo
  2. Auto jezdzilo normalnie 160 170km/h itd i tak z dnia na dzien bez konkretnego zdarzenia
  3. Nie nie na desce nic sie wlasnie nie świeci i tylko te dwa błędy. Dziękuję za wiadomości od Pana, czujnik byl wymieniony ale mozliwe ze jest kiepski - to spróbuje w samym audi zamowic czujnik i sprawdzimy
  4. 1.....Module J179 P0684 2.....Sensor G42 P0113 00 (032) signal too high
  5. Tak mechanik zaglądał, wyczyscil nawet i wg niego turbo jest dobre i nie wie dlaczego sie tak dzieje. Czy moze to byc wina zaworów podcisnienia turbiny?
  6. Posiadam Audi a4 b8 2,0 143km problem dotyczy...-Odcina auto przy 3 tysiacach a do tych 3 tysiecy auto ladnie przyspiesza i jedzie idealnie,magiczne 3 tysiace i odcina auto wiecej nie przekroczy max 130 pojedzie i zwalnia....czy ktoś z Państwa wie gdzie może byc usterka? Bylo u kilku mechaników...pol auta mi wymienili a dalej problem jest
  7. Nie zmieniałam sterownika to mechanik wczoraj zaproponowal ze zmieni soft bo nie potrafi zrobic adapracji
  8. Tak, ale komputer nie widzial adaptacji, wczoraj oddałam sterownik silnika zeby zmienic soft moze wtedy uda sie zrobic adaptacje
  9. Wszytsko jest nowe wlasnie i do tego modelu
  10. Dzień dobry, jestem posiadaczką samochodu marki audi a4 b8 2.0tdi 143km. Mam wysokie ciśnienie paliwa na listwie, w aucie został wymieniony cały układ paliwowy na nowy, jedynie wtryski zostały kupione używane, czujniki, zawory wszystko wymienione. Problem tkwi w tym, że auto jeździ, rozpedza sie do 3tys obrotów i automatycznie odcina mu moc-wlacza sie tryb awaryjny. Po podpieciu komputera pokazuje bład wysokiego ciśnienia na listwie. Czy ktoś z Państwa orientuje się gdzie tkwi problem, bo mechanik się juz poddał...prosze i pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...