Skocz do zawartości

Sebix13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Sebix13

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zworka w gnieździe zasilania . Gdy wyciągniemy wtyczke z zasilaniem z radia zworka zwiera i blokuje radio. Często zdarza się że zwiera przy włożonej wtyczce wtedy takie same objawy można spotkać... Dla potomnych
  2. Audi a4 b6 Witam wszystkich W A4 jest jedna bolączka która często pobiera dużo prądu Gdy już sprawdzimy wszystkie moduły bezpieczniki itp warto zajrzeć do często wyłamanych schowków które pękając na zawiasie nie pozwalają działać prawidłowo czujnikowi zamknięcia który znajduje się po przeciwnej stronie samochodu jak bezpieczniki Pęknięty zawias nie pozwala wyłączyć światła w schowku i często to wyładowuje nam akumulator Tak było w moim przypadku I dzięki wam szukałem przyczyny... Piszę dla potomnych A co do pomiaru prądu Prawidłowo powinno być tak Otwarte auto 0,9 A Zamknięte auto 0,7 A około 5-10 min Zamknięte auto po 5-10 min 0,07A do 0,08 zależy jak dokładny macie miernik A jak zamknąć auto bez zamykania drzwi ? Wystarczy przy otwartych drzwiach kierowcy np kluczykiem od samochodu zasymulować zamknięcie zamka przez szczebelek (tak jak podczas normalnego zamknięcia drzwi ) następnie jak zamek jest przekręcony to kluczykiem tak jak zawsze zamknąć drzwi (ciągnąć za klamkę wszystkiego będą zamknięte a w otwartych drzwiach kierowcy szczebelek nie przekręci się ) chyba zrozumiecie o co mi chodzi ... I wtedy możemy zmierzyć prąd jaki jest w stanie spoczynku Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...