Kuleq
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Kuleq
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Kuleq
0
Reputacja
-
Filtr Knecht'a, znajomy zakładał i nie miał z nim problemów. Sprawdziłem wszystko i wycie ewidentnie dobiega z pompy, raczej wkład się już kończy. Co ciekawe, nie zawsze słychać to buczenie.. @Edit: Problem wydaje się być rozwiązany. Założyłem wkład pompy Energy, chodzi delikatnie głośniej, niż sprawna oryginalna pompa, ale zero wycia i buczenia.
-
Witam, jest to mój pierwszy post na forum, więc od razu chciałbym się przywitać. Poczytałem sporo, jednak nie znalazłem do końca jednoznacznej odpowiedzi. W moim Audi zaczęła wyć pompa paliwa, początkowo po przekręceniu zapłonu, później cichła, jednak udało mi się to wyeliminować poprzez wymianę filtra paliwa. Do tej pory był spokój, dziś pompa zaczęła wyć podczas jazdy, i to dość odczuwalnie. Podejrzewam, że nadszedł już jej kres i trzeba wymienić. Obecnie mam pompę, a raczej cały kosz 8E0 919 051 L, to raczej oryginał. Zastanawiam się, czy wymienić sam wkład pompy czy cały kosz, co polecacie? Znalazłem sporo używanych zespołów pompy paliwowej, jednak różnią się ostatnią literą, np. zamiast L jest BA itp. Czym to się różni? Czy te pompy są kompatybilne, czy ostatnia litera oznacza dużą różnicę? Pozdrawiam