Skocz do zawartości

Motor Works

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Motor Works

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Motor Works

2

Reputacja

  1. Cześć! Potrzebuję odpowietrzyć sprzęgło, 1.8 ADR 1998 rok, manual 5 biegów Jak się to robi? Gdzie znajdę zawór? Gdzie dolewać płynu? Jako ciekawostka, mam blokadę zapłonu która po wyjęciu kluczyka odcina sprzęgło. Po prostu wpada dopóki nie włożymy kluczyka spowrotem. Przy innej robótce uszkodzilem wąż od tej blokady i zaczęło ciec. Zrobiłem pojezdzilem jeden dzień i sprzęgło lekko chodzi. Główne pytanie to odpowietrzanie ale jak ktoś miał z tym doczynienia, to każdą pomoc przyjmę
  2. Edit: Zniknęły wszystkie błędy po: Wymiana czujnika temperatury powietrza dolotowego (wkręcany w Kolektor od strony chłodnicy, był przykopcony). Czujnik temperatury wody zawyżał wyniki do sterownika przeczyściłem przepustnice. Wymiana sondy lambda Bezpiecznik opisany jako "sterownik" był przepalony Auto odzyskało moc, spalanie spadło (z 1.8ms do 1.2 ms, jakie realne na 100km dopiero mierzę)
  3. Aktualizacja po odpięciu czujnika temperatury powietrza dolotowego moc wraca. Zmieniłem na nowy Mocy jest więcej ale wciąż muli zwłaszcza od 2tys do 3tys Wezmę się za odmę i poszukam testera do tego loga.
  4. Cześć, Mam 1.8 ADR i ostatnio borykam się z problemem. Auto póki zimne ma moc, pracuje dobrze. Gdy złapie 70*C i więcej mocy dramatycznie ubywa (na dwójce pod górę to problem, rozpędzenie do 50 przy mniej niż 3000obr/min jest niemożliwe). Ciężko mi stwierdzić czy na pewno, natomiast czasem i na ciepłym wydaje się mieć trochę mocy (gdy np. postoi chwile i wrócę do niego nim ostygnie), jednak zaraz ją traci. -Przepływomierze były podmieniane na zamiennik i używaną oryginał - nic -Zawór zmiany długości kolektora jest już od dawna zablokowany by był otwarty -Przepustnica czyszczona, adaptowana tylko z kluczyka -Dolot szczelny -podciśnienia wyglądają dobrze Mam błędy od Evap'a, przepływomierz za wysoki/niski sygnał, grzałka lambdy. Na gazie chodzi tak samo, więc pompę paliwa wykluczam Przepatrzyłem niemal każdy temat na forum i takiego przypadku nie znalazłem, a zanim wymienię wszystkie czujniki i przewyższą one wartość samochodu, chcę wiedzieć co to może być.
  5. Cześć, w mojej A4 Avant jest zacięty środkowy pas w tylnej kanapie. Chcę sprawdzić, czy da się to naprawić albo wymienić. Czy ktoś z was już to robił i opisze co i jak. Plastikowa osłona pasa siedzi dość mocno, nie chcę tego połamać i przede wszystkim nie wiem czy tam się go odkręca.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...