Skocz do zawartości

caps

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O caps

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Wałcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia caps

0

Reputacja

  1. Hej, w sumie od czasu zakupu auta trochę wcina mi oleju. Jakiś 1l na 2000 km. Poci się mocno spod uszczelki pokrywy zaworów (to swoją drogą) Coś tam lekko kopci ale to tylko podczas ruszania na zimnym zaraz po odpaleniu. W trasie, w mieście podczas jazdy nic nie widać. Dziś padła chłodnia to i trzeba było dolać płynu co by dojechać do naprawy. Zauważyłem, że w zbiorniczku, na korku są ślady oleju. Pierwsza myśl uszczelka pod głowicą Eh. Teraz czytam, że to może być chłodniczka oleju. Sprawdzi się. Temperatury ok, żadnych jakiś innych objawów podczas jazdy brak. Pod korkiem oleju nie ma żadnej białej mazi mimo tego, że często wale bardzo krótkie dystanse. Trochę ostatnio doinwestowałem auto (amory, alternator, hamulce, świece, przewody, aku itp) i teraz mną trzęsie co robić. Zapewne jak pojadę do mechanika jednego czy drugiego, to diagnoza będzie w mgnieniu oka, że uszczelka. Nawet gdyby to było to, to jakich mniej więcej kosztów można się spodziewać?
  2. Aha ok, te odboje i osłony w zasadzie będę mieć razem z amorami. A poduszki gdyby co tylko tył? Przód tam nic nie ma? Pytanie laika. Wstyd ?
  3. Witajcie, szykuje się do wymiany amortyzatorów w mojej B5 1.6 Sedan z 2000 roku. Pytanie tego typu. Co poza amortyzatorami muszę dokupić? Ostatnio robiłem z tyłu hamulce, i drugi raz rozbierałem żeby zmienić pierścienie ABS. Chciałbym uniknąć takich sytuacji przy zmianie amortyzatorów. Amory jakie będę kupować, to KYB albo Sachs. Wymiana przód i tył. Sprężyny zostają. Dzięki z góry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...