Skocz do zawartości

kubas142

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kubas142

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kubas142

0

Reputacja

  1. Dzięki za szybka odpowiedz. Czy można prosić o jakieś wskazówki odnośnie przepływki? Co zrobić? Jak przeanalizować czy poprawnie działa? A czy wskazania lambdy są prawidłowe? Szukałem informacji na forach odnośnie lambdy ale nigdzie nie jest konkretnie wytłumaczone jak ja przeanalizować.
  2. Cześć, chciałbym odświeżyć temat. Turbo w moim 1.8T ANB nie dawało mi spokoju, sprawdziłem szczelność dolotu okazało się, że dolot miał małą dziurkę - wymieniłem na nowy. Niesprawny okazał się także DV - wymieniłem na nowy oryginał. Wydaje mi się jednak, że wciąż auto nie ciągnie tak jak powinno. Popiąłem auto pod VAG pokazują się błędy drugiej sondy. 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent Po skasowaniu błędów na rozgrzanym silniku zrobiłem logi na PB tak jak zalecał przem8. 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 z odpiętą wtyczką N75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Bardzo proszę o pomoc w analizie logów odnośnie turbo, przypłwomierza oraz sondy. Będę bardzo wdzięczny.
  3. Z moich badań wynika, że dolot na turbo jest szczelny, po wymianie Wtyczki do N75 błąd odnośnie N75 się nie pojawia, zawór N75 też sprawdzony i działa poprawnie, gruszka sprawna, sztanga ładnie chodzi, DV na pewno sprawny - sprawdzany. Czy po wykonaniu logów jesteśmy w stanie stwierdzić co jest przyczyną tego że turbo nie doładowuje? Jestem laikiem w tym temacie a chciałbym poznać przyczynę i w miarę możliwości wykonać naprawę samemu. Jaki związek mają sondy z turbem? Nie miałem jeszcze czasu na ich sprawdzenie. Z góry dzięki za pomoc.
  4. Narazie nie sprawdzałem sondy nie miałem czasu. Wymieniłem wtyczkę na przewodzie do zaworu N75, gdyż była w złym stanie (połamana itp) i błąd odnośnie zaworu N75 się więcej nie pojawia. Pojawiają się natomiast błędy podane wcześniej czyli: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit P1548 - 35-10 - - - Intermittent Wykonałem ponownie w dwóch seriach LOGI dynamiczne na PB 002+033, 003+020, 115+118. Przed logami skasowałem błędy. Proszę o interpretację i porady. Dodatkowo przez przypadek wykonałem log 002+003 na LPG, który zamieszczam na samym dole w celach informacyjnych 1. seria 002+033 PB 2. seria 002+033 PB 1. seria 003+020 PB 2. seria 003+020 PB 1. seria 115+118 PB 2 seria 115+118 PB 1. 002+033 LPG
  5. Tak racja mam silnik ANB. Skasowałem błędy i po około godzinnej ponownej jeździe wyskoczyły błędy: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent Dodam, że mam nową instalację gazowąi i faktycznie może być niewyregulowana. Wykonałem dzisiaj logi programem VAG-COM dla grupy 000 oraz dla 115 i 118 w dwóch seriach. Poniżej zamieszczam co otrzymałem, proszę o pomoc w analizie i wskazówki co do dalszej diagnozy. Widzę, że turbo nie doładowuje.
  6. Cześć, wykonałem w moim a4 b5 1.8T podstawową diagnozę błędów silnika. Oto co otrzymałem. Proszę o pomoc i wskazówki od czego zacząć. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 906 018 K Component and/or Version: 1.8L R4 5VT G 0005 Software Coding: 05001 Work Shop Code: WSC 11111 10 Znalezione: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit P1548 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent
×
×
  • Dodaj nową pozycję...