Skocz do zawartości

holand105

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O holand105

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Przemyśl

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy takie zachowanie może być przez uszkodzony czujnik wału korbowego lub nie łączącą kostkę ?
  2. kod błędu 16705 - czujnik obrotów silnika - sygnał nieprawidłowy, błąd stały. Dawka paliwa (z regulacji biegu jałowego) cylinder 1 -0,35 mg/H Dawka paliwa (z regulacji biegu jałowego) cylinder 2 0,38 mg/H Dawka paliwa (z regulacji biegu jałowego) cylinder 3 -0,59 mg/H Dawka paliwa (z regulacji biegu jałowego) cylinder 4 0,52 mg/H pomiary w czasie w którym szarpania nie było. Bo nie zawsze jest. Jak uda mi się że będzie szarpanie a będę miał kompa przy sobie to porobię pomiary Po usunięciu tego błędu kontrolki zgasły i już się nie zapaliły. Wyjeździłem paliwo prawie do końca i zalałem do pełna Diesel na stacji Moya ale tego lepszego Power Diesel za 30 gr. droższego. zobaczymy jak na tym będzie się zachowywać. Poprzednio tankowałem cały bak na E.Leclerc i stąd moje podejrzenie na kiepskie paliwo. Proszę zobaczyć na załączone zdjęcie. Co oznacza te 7% estrów ? Mam jeszcze LIQUI MOLY DIESEL SPÜLUNG 500ML, jak lepsza ropa nie pomoże to będę mógł jeszcze przepłukać w tym wtryski poprzez wężyki z filtra paliwa żeby sobie zaciągało bezpośrednio ten preparat. Ma ktoś doświadczenie z tym płynem ? warto to stosować ? VAG jeszcze nie przyszedł, przyjdzie to wrzucę więcej parametrów
  3. Dziękuję Wam za dotychczasowe wskazówki, VAG zamówiony, w środę powinien być. zczytam dane logowania poszczególnych grup sterownika to umieszczę na forum. Wczoraj zrobiłem 400 km głównie autostradą, prędkość 150-160km/h. Dojechałem do domu, postawiłem auto. Za 2 godziny palę i zapalił się check + kontrolka grzania świec żarowych miga. Wyłączenie silnika i włączenie ponownie nic nie zmienia. Czy może to być powiązane z szarpaniem silnika i falowaniem obrotów ? Czekamy na VAG i zobaczymy dawki paliwa na wtryskach.
  4. Witam wszystkich miłośników Audi Mam pewien problem ze swoją A4, być może miał ktoś podobny objaw. Mianowicie, na postoju na biegu jałowym albo na sprzęgle gdy gaz jest puszczony, coraz częściej mi się zdarza że obroty falują i trzęsie budą (silnik skacze że drgania przechodzą na karoserię). Wystarczy lekko wcisnąć pedał gazu i gdy obroty są powyżej 1000 to już usterka ustępuje. Ale gdy puszczę gaz i obroty spadną to nadal odczuwane są skoki. Nie wiem jak to nazwać, wypadanie zapłonu ? Początkowo były to skoki pojedyncze że jednorazowo zerwało w ułamku sekundy i cisza, a teraz dochodzi do coraz dłuższych serii. Najczęściej objawia się to na zimnym silniku lub zaraz po przejechaniu do 10km nawet gdy jest już 90st. Najczęściej gdy dojeżdżam do skrzyżowania i czekam na czerwonym. Co byście obstawiali ? wtryski ? EGR ? kiepska ropa ? wadliwy filtr paliwa ? VID_20190803_083812.mp4
  5. Przez przypadek utworzyłem 2 takie same tematy, ten proszę usunąć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...