kod błędu 16705 - czujnik obrotów silnika - sygnał nieprawidłowy, błąd stały.
Dawka paliwa (z regulacji biegu jałowego) cylinder 1 -0,35 mg/H
Dawka paliwa (z regulacji biegu jałowego) cylinder 2 0,38 mg/H
Dawka paliwa (z regulacji biegu jałowego) cylinder 3 -0,59 mg/H
Dawka paliwa (z regulacji biegu jałowego) cylinder 4 0,52 mg/H
pomiary w czasie w którym szarpania nie było. Bo nie zawsze jest. Jak uda mi się że będzie szarpanie a będę miał kompa przy sobie to porobię pomiary
Po usunięciu tego błędu kontrolki zgasły i już się nie zapaliły. Wyjeździłem paliwo prawie do końca i zalałem do pełna Diesel na stacji Moya ale tego lepszego Power Diesel za 30 gr. droższego. zobaczymy jak na tym będzie się zachowywać. Poprzednio tankowałem cały bak na E.Leclerc i stąd moje podejrzenie na kiepskie paliwo. Proszę zobaczyć na załączone zdjęcie. Co oznacza te 7% estrów ?
Mam jeszcze LIQUI MOLY DIESEL SPÜLUNG 500ML, jak lepsza ropa nie pomoże to będę mógł jeszcze przepłukać w tym wtryski poprzez wężyki z filtra paliwa żeby sobie zaciągało bezpośrednio ten preparat. Ma ktoś doświadczenie z tym płynem ? warto to stosować ?
VAG jeszcze nie przyszedł, przyjdzie to wrzucę więcej parametrów