Skocz do zawartości

cnv

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O cnv

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sam bym chciał to wiedzieć to był błąd nie dopytałem. Minuty bym się nie zastanawiał. Jest jedna zaleta że pod podłoga mieści sie jesscze sporo rzeczy na butli i mam grube długie kable rozruchowe zestaw do holowania jakieś podstawowe narzędzia ciuchy do wymiany Koła jak bym miał awarie w jakimś syfie i wiele innych. Ale no zdecydowanie polecam większą butlę i ostatnio kupiłem dojazdowe koło i pokrowiec pięknie się mieści za fotel pasażera i do 3 osób w aucie cały bagażnik jest pusty.
  2. Cześć, jestem po pierwszym przeglądzie i na instalacji zrobione ok 14 k kilometrów. Bardzo polecam Dar-gaz nic dodać nic ująć co wyżej zero problemów.
  3. cnv

    Felgi i opony do a4b7

    ja mam 17x7,5 , ET35 i idealnie pasują bez dystansów, kupowałem na Felgi Aluminiowe, alufelgi 15, 16, 17 - Do Audi, BMW - Sklep internetowy - Felgi-niemieckie.pl FELGI-NIEMIECKIE.PL W naszym sklepie internetowym oferujemy doskonałej jakości felgi aluminiowe oraz stalowe i opony renomowanych producentów, które dostosowane są do różnych modeli samochodów.
  4. Jeżeli masz tunera który nie jest w stanie Ci doradzić jaki osprzęt wymienić to lepiej daj sobie spokój bo można więcej szkody zrobić niż pożytku, Są tu fachowcy na forum np. Łukasz13 który za rozsądne pieniądze zrobi Ci super program i doradzi jak podejść do tematu. Pozdrawiam
  5. Odezwij się do kolegi Lukasz13, ja pojechałem 200 km warto było na prawdę, najpierw sprawdza stan techniczny jednostki i osprzętu, ma podstawowe graty do drobnych napraw w razie czego i jak wszystko jest ok robi program w czasie jazdy, indywidualne podejście, fachowy program za rozsądne pieniądze
  6. Podbijam temat, dla zainteresowanych moim zdaniem najlepsza jest opinia po jakimś czasie użytkowania, pół roku po chipie żadnych problemów, moc się utrzymuję, z autem nie ma żadnych problemów, mechanik twierdzi że wszystkie parametry w klasie, bardzo polecam użytkownika Lukasz13, fachowa robota za rozsądne pieniądze no i bezproblemowy kontakt. Pozdrawiam
  7. Kupiłem ostatecznie używane thule 9584, czas na boxa, ma ktoś doświadczenie jaka maksymalna długość na a4 b7 pasuję żeby klapa się otwierała ?
  8. W sumie badając dalej temat...Są dużo tańszą opcją np nogi THULE + belka stalowa. Tylko jak się to ma wtedy do montażu boxów itp ? Nie miałem nigdy bagażnika dachowego i dlatego sporo pytań...
  9. Odświeżam temat. Widzę że THULE ma nowszy model łap jak wyżej wspomniane 757 czyli 7104 Bagażnik dachowy belki Thule 7104 EVO WINGBAR Alu 8800303530 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 868 zł - Bagażnik dachowy belki Thule 7104 EVO WINGBAR Alu (8800303530). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Czy ktoś ma porównanie czy rzeczywiście są lepsze od tych 757 ? Producent sugeruję że jest coś co zapobiega zbyt mocnemu dokręcaniu i zerwaniu gwintu jak w 757. Rzeczywiście był ten problem?. Mogę kupić prawie nie używane ,,używki'' 757 za 550 z belkami i zastanawiam się czy warto dopłacać 300 zł do nówek z nowszego modelu . Jakiej długości macie belki w B7 i czy pasują one na długość do aut wielkości np. do Audi a6 ? Teoretycznie nowe stopy pasują do belek wingbara i tych nowszych ale nie wiem jak to się ma w praktyce. Macie jakieś doświadczenia ?
  10. Witajcie, podbijam wątek bo pewnie wielu z Was tak jak ja chcę mieć fachowo zrobioną i dobrze dobraną instalację gazową. Na instalacji zrobione 6 tyś km, w między czasie przegląd (darmowy) po 1 tyś km. Miałem na początku jakieś małe problemy na nierozgrzanym silniku (raz na kilka jazd przerywało raz i potem było ok)ale okazało się że to nieszczelność na wtrysku benzynowym i jakieś nieszczelności z układem chłodzenia(wogóle nie związane z instalacją gazową) generalnie od zakupu miałem parę rzeczy z chłodzeniem - króciec, termostat, ostatnio chłodnia), usunął mój mechanik o czym nawet nie informowałem Dar-Gaz. Po interwencji mechanika co mogę powiedzieć. Nie wiem że mam gaz w aucie, jeżeli jest tylko LPG z dobrej stacji, żadnego przerywania, żadnych szarpnięć przy przełączaniu paliwa, do 220 km/h (więcej nie próbowałem) auto bez problemu ma moc taką samą i na gazie i na benzynie. Auto po chipie u użytkownika Lukasz13 i po instalacji Roboform550 (Dar-Gaz) obok Kalisza sprawuję się świetnie i z czystym sumieniem mogę polecić. Po przygodach w poprzednim aucie z LPG jestem bardzo bardzo zadowolony i cieszę się że nie muszę się zastanawiać co znów jest nie tak. Pełna profeska i warto parę kilometrów nadrobić do fachowca. Polecam polecam polecam Spalanie 11-14 L (spokojna normalna jazda bez specjalnego eko drive /dynamiczna i duże prędkości) Udało mi się zejść niżej i wyżej ale mówię jak jest, 80 km/h długą trasę takim autem ciężko się jedzie Pozdrawiam !
  11. U mnie przy chipie w 1.8 T w automacie bez zmian mechanicznych na pewno sekunda , czasem lepiej ale bez profesjonalnych pomiarów nie ma co zachwalać. Chip robił kolega łukasz13 od nas z forum
  12. Tak jak wyżej napisał Roboform550 - Darek (właściciel) pod linkiem na facebooku. Są też tam fotki. Instalacja z zapasem pod dalsze modyfikacje.- elektronika Stag Q-Box- wtryskiwacze pojedyncze AC-W03- reduktor AC-R01 250 KM Płaciłem 2700 + koszt tankowania gazu 50 zł, pierwszy przegląd po 1 tyś km gratis, kolejne co 10 tyś płatne. Można zakupić większą butle za dopłatą (ja mam 55 L - wchodzi 45 L gazu). Nie wiem jaka jest aktualna cena, trzeba się kontaktować indywidualnie. Pozdrawiam PS Swoją drogą Darek ma Audi z tym silnikiem z bardzo dużą mocą
  13. Gdyby ktoś miał podobny problem, skończyło się że oryginalne 1 DIN Concert I zostało i zamontowałem emulator zmieniarki WEFA. Urządzenie daję AUX USB oraz BLUETOOTH zarówno streaming jak i rozmowy głosowe dzięki mikrofonowi w komplecie. W miarę tanio i bez wielkich komplikacji mamy użyteczność jak w nowych autach, telefon łączy się od razu po wejściu do auta automatycznie, działa sterowanie z multikierownicy, ogólnie fajna sprawa. Jakość dźwięku rzeczywiście bardzo dobra, nie ma zakłóceń jak telefon jest pod ładowarką. Funkcjonalność jak dla mnie w pełni wystarczająca. Zostaje tylko kwestia wizualna, że jednak RNS-e mocno odmładza ten środek ale do niego za pomocą innych kostek też można dopasować emulator.
  14. Dziękuję koledzy za polecenie, udałem się do DAR-GAZ obok Kalisza. Instalacja z zapasem mocy, za rozsądne pieniądze, chodzi na gazie jak na benzynie (silnik po Chipie). Super podejście, wszystko tak jak było uzgodnione, robota wykonana w uzgodnionym terminie, technicznie bez zarzutu, estetycznie pod maską , wlew pełnowymiarowy pod klapką. Więcej info powiem jak zrobię chociaż kilka tysięcy km. Przed i po odbiorze instalacji jazda próbna, na początku diagnostyka, fachowe podejście i robota. Bardzo polecam.
  15. Trochę czasu minęło ale ostateczni CHIP zrobiony. Bardzo polecam użytkownika Łukasz13. Po chipie auto jest wyraźniej dynamicznie. Pierwsze jazdy na pustych drogach dały już widoczne efekty, ale najwięcej różnic widać w normalnym ruchu gdzie jest więcej punktów odniesienie, inne auta, miejsca w których jeździłem wcześniej i je znam itp. od 0-100 auto poprawiło się 1-1.4 sekundy (trudno bez profesjonalnej aparatury dokładnie określić. Według amatorskich pomiarów sekunda minimum a dwa razy udało się zejść 1.4 s niżej poprzednich wyników. Pewnie efekt w manualu był by jeszcze lepszy. Generalnie był lekki niedosyt a teraz na serii jest bardzo bardzo fajnie. Po za tym bardzo fajny kontakt, profesjonalne podejście, bardzo rozsądna cena. Polecam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...