Skocz do zawartości

worm87

Pasjonat
  • Postów

    188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O worm87

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Warszawa \ Bychawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia worm87

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie Grzesiek. Jeszcze jedno pytanko: Ten przekaźnik jest innego typu niż pokazany w pierwszym poście PRE0004. Będzie pasować?
  2. Pewnie dla większość to oczywista sprawa, ale ja dopiero raczkuje przy elektronice. Jaki typ gniazda do przekaźnika PRE0004 kupić bo na alledrogo widzę są różne: - modułowe typu A - modułowe typu B - modułowe typu C Do tego uchwyty mocujące pojedyńcze/podwójne. http://allegro.pl/listing/listing.php?order=d&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-uni-1-1-0807&search_scope=&description=1&string=PRE0004
  3. Najlepiej za schowkiem i za licznikiem, śa tam specjalne kanały na kable i możan spóbować nimi przeciągnąc dodatkowe przewody, jak się nie uda tymi kanałami to normalnie za schowkiem za radiem pod licznikiem i jesteś przy lewym słupku A Wystarczy zdjąć osłony pod kierownicą i schowek czy trzeba liczniki wyjmować? Pod drążkiem kierownicy nie widziałem tam miejsca, a żeby się dostać nad to trzeba chyba rozgrzebywać dalej, nie?
  4. Którędy najlepiej pociągnąć kable z lusterka pasażera pod kierowcę? Podłogą, za schowkiem pasażera po ściance czy inną ścieżką?
  5. Moje pytanie dalej aktualne
  6. Też mam dokładnie ten sam problem z tym, że B7 i 0YK (kategoria wagowa - 10). Co jeszcze radzicie wymienić przy okazji sprężyn? Te odbojniki to mieliście na myśli nr 12?
  7. tak, żółta airbag czerwona elektryka: Sterownie fotela - 1,2 (masa, zasilanie) Pakiet światło (lampka pod fotelem) - 3,4 (zasilanie, masa)
  8. Jak działała elektryka lędźwi to sterowanie full elektryki też będzie hulać.
  9. To z pierwszego linku to wiązka fotela. Jak kupisz stołki z grzanymi d*pami/elektryczne to wiązkę w fotelu powinieneś już mieć. To drugie to wiązka w podłogę, czyli to co potrzebujesz właśnie, jeśli nie masz w podłodze kostek zielonej i czerwonej (sprawdź wcześniej). W tej wiązce z linku (o ile zdjęcie jest poprawne): 1. Wiązka nie jest kompletna tylko masz kostki z kawałkiem kabli. 2. Na pewno to nie jest S4 bo nie ma pakietu światło pod fotelami (w czerwonej kostce masz 2 kable zamiast 4). Nie wiem jak z cenami na forum bo ja robiłem sobie sam, ale sugeruję zapytać np domin79. Będziesz miał kompletne wiązki a nie jakieś ochłapy.
  10. Dzięki Panowie! na szczęście nic nie pękło na łączeniu przy dużym ciśnieniu robiła się nieszczelność. Temat ogarnięty. Piwko dla Was :-)
  11. Mały update. Faktycznie da się zauważyć kopcenie
  12. A wiązka fotela jest ta sama dla obu konfiguracji silniczków? (3+1 i 2+1+1)
  13. Kopcenia nie zauważyłem, przynajmniej na razie. Jak wprowadzam na postoju silnik, nawet do 4tys to nic nie słychać, dopiero jak jadę na biegu to już powyżej 2tys dosyć mocno słychać to powietrze.
  14. Cześć. Jak załącza mi się turbo to słychać jak pompuje powietrze i trochę brakuje mu mocy. Przy normalnej pracy silnika nic nie słychać. Moim zdaniem na 90% jest gdzieś nieszczelna instalacja i powietrze ucieka. Mogę jakoś na postoju uruchomić turbinę, żeby sprawdzić przeciek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...