Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uruchomienie turbo na postoju


worm87

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Jak załącza mi się turbo to słychać jak pompuje powietrze i trochę brakuje mu mocy. Przy normalnej pracy silnika nic nie słychać. Moim zdaniem na 90% jest gdzieś nieszczelna instalacja i powietrze ucieka.

Mogę jakoś na postoju uruchomić turbinę, żeby sprawdzić przeciek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina pracuje cały czas przecież jest napędzana spalinami
tylko na niskich obrotach wytwarza niższe ciśnienie

żeby mieć pewność że turbina nie doładowuje musiałbyś zrobić logi dynamiczne gr 011

jeśli masz dużą nieszczelność, niech jedna osoba wkręca silnik na obroty a druga nasłuc**je syczenia powietrza
może w ten sposób znajdziesz uszkodzony przewód

drugim objawem nieszczelności układu dolotowego może być kopcenie na czarno
(za dużo paliwa, a za mało powietrza podczas spalania)

Edytowane przez maniekaudia4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopcenia nie zauważyłem, przynajmniej na razie.

Jak wprowadzam na postoju silnik, nawet do 4tys to nic nie słychać, dopiero jak jadę na biegu to już powyżej 2tys dosyć mocno słychać to powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dmuchnac ze 2 bary w dolot i wyjdzie dziursko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie Dev ma racje zdejmujesz ori Tip z przepływki i dmuchasz tam miedzy 1 a 2 bary i wtedy usłyszysz i zlokalizujesz wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


drugim objawem nieszczelności układu dolotowego może być kopcenie na czarno
(za dużo paliwa, a za mało powietrza podczas spalania)

Mały update. Faktycznie da się zauważyć kopcenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczesciej peka ten waz zaraz za wylotem z turbo (taki w kształcie litery S) Moze tez byc intercooler na plastikowych boczkach nieszczelny....

Miejsca z nieszczelnoscia beda zarzygane czarnym olejem

Edytowane przez rob555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie! na szczęście nic nie pękło na łączeniu przy dużym ciśnieniu robiła się nieszczelność.

Temat ogarnięty.

Piwko dla Was :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...