lebiatur
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O lebiatur
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Nettetal Germany
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia lebiatur
0
Reputacja
-
Mieszkam w Niemczech, więc wyrzucenie EGR jest bardzo problematyczne, w sensie zrobi to każdy, ale TUV nie przejdzie. Czekam na mechanika do 19 sierpnia i wtedy będę wiedział wszystko, oddałbym do Niemca, ale zazwyczaj diagnoza to wymiana połowy auta, więc poczekam i napiszę.
-
Logika, ale kolega jej nie ma.
-
Nie ważny przebieg, po co się kłócić, chodzi mi o poradę odnośnie mojego problemu, dlatego tutaj napisałem.
-
Był brany w salonie, mam wszystkie dokumenty i tam też sprawdzałem, po drugie to Niemcy i wszystko jest aktualne, każda wymiana nawet zmiana opon na zimowe. Więc bez takich komentarzy proszę.
-
Jeszcze dodam, że strasznie śmierdzi jak chodzi z wydechów, mniej więcej jak ze starego Opla bez dpf.
-
Witam Serdecznie, Zakupiłem Audi A4 B7 od Niemca z potwierdzonym przebiegiem 101235 2 miesiące temu. Auto było kupione w salonie, wciąż mam oryginalne zawieszenie i większość podzespołów. Po kupnie zrobiłem rozrząd oraz wymieniłem dziurawy intercooler. Przy wymianie okazało się, że chłodnica egr puszcza dym, bo się rozszczelniła czego teoretycznym powodem było bujanie i falowanie obrotów na biegu jałowym i zimnym silniku. Wymieniłem ją i ustało na jeden dzień po czym zaczęło się to samo, problem zanika po odłączeniu kostki od EGR. Po dwóch dniach zauważyłem, że pod kolektorem gdzie są śruby mam wycieki oleju, a największy przy gruszce z przodu, aż idzie na alternator. Byłem u mechanika nawet kilku i nie ma żadnych błędów, wtryski, dpf oraz inne podzespoły chodzą w najlepszym porządku. Auto przy dodawaniu gazu na zimnym mi się trzęsie oraz ogólnie czuć drgania dosyć duże. W rurze od turbo mam olej oraz przy wyjściu odmy przy silniku jest olej. Nie postawiono żadnej diagnozy. Czy wie ktoś może co się dzieje z tym autem? Bo już odchodzę od zmysłów.