Skocz do zawartości

realua

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O realua

Informacje

  • Imię
    Magda
  • Miasto
    Lubliniec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Randor te osłonę w misce olejowej edit: sorry za zduplikowaną odp
  2. @Randor tę osłonę która jest w misce
  3. Smok czysty, parę kawałeczków tej obudowy plastikowej się tam znalazło(ukruszyła się), ale poza tym czyściutki był. Miska po zdjęciu się świeciła, w żeberkach trochę nagaru, poza tym czyściutka była, żadnych opiłków. Objawy dzisiaj dokładnie takie jak były, wcześniej z rana kontrolka się ne oświecała, ale dałam mu po garach i pod pracą na jałowym 1,5 tyś i się pokazała. W środę pójdzie miska znowu w dół i podmienimy pompę. Z jakich silników będą kompatybilne pompy? Czujnik nowy jest, dzieje się dokładnie to samo co na starym.
  4. Nie zaglądaliśmy do pompy bo zabrakło czasu żeby ściągać łańcuch, mechanik wykluczył zatarcie bo nie miałaby się czym zatrzeć.. ewentualnie zawór, ale ciśnienie jest dobre. Będziemy wykręcać ten licznik, ten fis w sumie to już tam ledwo świeci
  5. Zrzuciliśmy miskę. Smok praktycznie był czysty, miska bez nagaru. Zerknelismy też na panewki - idealnie gładkie. Na wkręconym zegarze kontrolka oleju powinna zapalić się od razu (tzn po kilku sekundach od zapalenia)? Mi zapala się dopiero przy powyżej 1,5 tyś. Zastanawiamy się czy to nie elektronika robi jakieś cuda
  6. Nie musisz być nie miły, nie zrozumiałam Nie mam aktualnie dostępu do VAGa więc mogę podać tylko wskazania z climatronica, na kanale 49 było 99-104 podczas jazdy. Na kanale 51 równe 90, co ciekawsze nawet teraz kiedy silnik już ostygł wskazuje 90.
  7. @przem8 teraz w drodze do domu wyglądało to tak, że na zegarze było +/- 92, na climatronicu 99-104. Więc pewnie gdy na zegarze jest 100 to w rzeczywistości jest koło 110. @Randor na vagu nie ma żadnego błędu z czujnika, były tylko jakieś błędy z sondy i wałka rozrządu
  8. U mnie na budziku właśnie regularnie trzyma temp 92-94, w korku lubi podejść do 100 i potem termostat się otwiera i zbija. Dzisiaj po powrocie do domu zerknę jaką temp na climatroniku mam.
  9. zegarów.. do tej pory nie wiedziałam, że można odczytać temp z climatronica.
  10. Na wyższych było jakoś 3-4 bary, wskazówka raczej trzymała się równo Napinacz jest nowy, łańcuch też. Przed wymianą łańcuch był już mocno naciągnięty i było zdaje się delikatnie przestawione już. Co do czujnika, to na starym w takich samych sytuacjach kontrolka się pojawiała. Jaki olej kupić? Jak mam 10w40 to mogę zalać syntetykiem? Miska na uszczelce czy na silikonie?
  11. Ciśnienie mierzone na 90st wskazywało na 1,5 bara. Jutro zrzucimy w takim razie miskę. Silnik trzeba podnieść?
  12. Nie powinno w takim razie w bardziej losowych momentach spadać ciśnienie?
  13. Cześć, w moim samochodzie zaczął pojawiać się problem z kontrolką oleju, kontrolka jak w zegarku pojawia się w tym samym momencie. 1500 obrotów (obojętnie na biegu czy nie) na rozgrzanym mocno silniku. Dodam, że dojeżdżam do pracy 45km i rano problem nie występuje, tylko w drodze powrotnej gdy jest cieplej. Auto 3 tyś. po wymianie UPG, rozrządu, napinacza z paskiem, zalany olejem Mobil1 10w40 - od dwóch lat leje ten sam olej + filtr MANN. Mierzyliśmy ciśnienie, w normie. Nie trzaska na niskich obrotach, samochód chodzi generalnie bardzo dobrze. Wymieniliśmy czujnik, ten przy filtrze z białą kropką (febi). Oleju nie ubywa. Od remontu dolaliśmy 100-150ml płynu. Auto ma tendencję do trzymania wyższej temperatury, ok 92-94 stopnie - jutro wymienimy termostat. Ma ktoś jakiś pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...