Spejson666
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Spejson666
Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
lubelskie
Auto
-
Model
A3 8P
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Spejson666
0
Reputacja
-
Witam, chciałem zapytać o pewną kwestię. Mianowicie mam lekki problem z odpaleniem silnika, gdy jest gorący, na zimnym odpala bez problemu po przekręceniu kluczyka, jeśli silnik się nagrzeje, to muszę trzymać dłuzej kluczyk, okolo 5-6 sek, aż zaskoczy, gdy auto postoi jakiś czas i temperatura trochę spadnie silnik odpala też bez większego problemu. Orientuje się ktoś co może być przyczyną? Silnik 2.0 TDI
-
Witam mam pewien problem, zauważyłem, ze z prawej strony silnika(od strony kierowcy) wydobywa się olej napędowy i czuć go mocno po podniesieniu maski, wydaje mi się, że wyciek jest z pompy vacum, dodatkowo od 2 dni zaczyna ubywać płyn chłodzący, czy istnieje prawdopodobieństwo, że wyciekający olej mógł zniszczyć jakiś przewód z płynem chłodniczym?
-
Witam, od 2 dni mam taki problem, ze ubywa mi ze zbiorniczka płynu chłodzącego, nawet jak nie jeżdzę, to płynu ubywa, auto aktualnie stoi, pod spodem widać, jak krople płynu kapią po osłonie silnika. Orientuje się ktoś może co to może być? Dodam, ze wcześniej wszystko było w porządku, jednak jeszcze dzień przed tym, jak zobaczyłem, ze płyn wycieka, jechałem po drodzę, na krórej były spore dziury, raz zahaczyłem spodem auta o taki garb, było to słychać w środku, czy to może być przyczyna wycieku?