Monsulek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Monsulek
Informacje
-
Imię
Hubert
-
Miasto
Łódzkie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Monsulek
0
Reputacja
-
To że olej syntetyczny w dużą ilością środków (płuczących?) moze wymyć nagar co może prowadzić do zmniejszenia kompresij. Skoro już napisałeś, a masz ten sam model, to móglbyś się podzielić jaki olej Ty lejesz.
-
Zanim poleci fala hejtu że było milion takich tematów... Książeczke z instrukcją obsługi mam, ale chyba od diesla bo tylko do niego są wypisane specyfikacje. Tematy są, i czytając je zdecydowałem się na motula. 5w-40. I tu pojawia się problem bo potrzebuje dopusczenie producenta i specyfikacje. Druga sprawa to że tam są same syntetyczne.... Jak na samochód który ma 180k to chyba bardziej minerał/półsyntetyk? A4 b7 1.8t 2007r
-
2.0 ALT brake pressure sensor (czyżby źle założony czujnik stopu?)
Monsulek odpowiedział(a) na Monsulek temat w Audi A4 B6/B7
No dobrze, ale tak czy owak zastanawiające jest to że błąd tego czujnika pojawił się praktycznie zamiast czujnika stopu -
2.0 ALT brake pressure sensor (czyżby źle założony czujnik stopu?)
Monsulek opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, wcześniej vag pokazywał uszkodzony czujnik prędkości koła(lewy tył) Po wymianie ABS przestał się palić ale ESP zapala się cały czas okresowo. Vag wywalał błędy czujnika stopu... wymieniony. I teraz... pokazuje błąd tego samego czujnika?(brake pressure sensor) Podobno jest on umiejscowiony gdzieś w bloku pompy abs?? Szukam odpowiedzi czy dalej trzeba coś wymieniać... czy to wina źle założonego/niesprawnego nowego czujnika