Jump to content

monopollo

Pasjonat
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About monopollo

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Rzeszów

Car

  • Car model
    A6 C5
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    1997
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Turbosprężarka Audi 1.8T BEX 190 KM 53039880073 7752285942 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 849 zł - Turbosprężarka Audi 1.8T BEX 190 KM 53039880073 (7752285942). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! co myślicie?
  2. Pomógłby ktoś znaleźć pasujące turbo p&p do a6 c5 1.8t ? Za zregenerowanie serii chcą 1100 zł. Z bexa szukać najlepiej?
  3. Założyłem dzisiaj Ori DV. Mam nadzieję że te logi wystarczą- do odciny ciężko, ciemno już było i nie chciałem ryzykować.Robione na pb i jeden według poradnika na lpg bo posiadam. Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Oraz jeden na LPG: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Wydaje mi się że jest już wszystko dobrze ale kto wie. Proszę o ocenę kogoś ogarniętego
  4. Kupiony orginalny zaworek. Jutro powinien przyjść
  5. Chyba zakupię tą DV jednak. Poleci ktoś do A6 C5 1.8t aeb ? Oryginał czy jakiś inny warto kupić?
  6. Tutaj nowe logi po zmianie napinacza, łańcuszka, paska rozrządu, ustawienie blowoffa. Nie miałem gdzie zrobić logów do wyższych obrotów ale może z tego coś się odczyta.Wydaje mi się że jest w miarę okej. Jak go rano pale to chodzi dobrze Logi PB: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Logi LPG: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Oceni ktoś czy coś się zmieniło?
  7. Jak na razie mechanik będzie wymieniał napinacz łańcuszka. Mam pytanie- ciężko samemu wyczyścić smoka ?
  8. W sumie możliwe że to przez to. Ten zawór powoduje "nieszczelność" w dolocie. W środę oddaje auto mechanikowi to będzie grzebał
  9. A może to wina blow offa co mam zamontowanego w aucie. "Nie montujemy BOva do 1.8T. Zamiast bova polecam zamontowanie filtra stozkowego pipercrossa i zaworu upustowego Forge 007 :th: Chodzi o to, że bov upuszcza do atmosfery część powietrza zmierzonego juz przez przepływomierz. Powoduje to zakłamania w układzie , który z zasady w 1.8T jest okładem zamkniętym. Także odradzam" Wyczytałem że takie rzeczy się mogą dziać.
  10. Zrobiłem logi po odpięciu aku. Jechało się o niebo lepiej. Tutaj zamieszczam logi: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Oceni ktoś? @przem8 @Łukasz13
  11. Faktycznie. Na YT widziałem filmik co typ robił dla 1.8t do 4 tys
  12. Zrobiłem takie według poradnika do 4 tys. A druga sprawa ledwo to on się zbiera i ciężko się rozpędzić na benzynie. Jutro zrobię tak jak piszesz
  13. Oceni ktoś te logi?
  14. Zrobiłem logi według poradnika wyżej. Robiłem je na benzynie a później lpg. PB: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM LOGI LPG: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Dodam że ostatnio zamiast katalizatora(w środku latała rurka po wycięciu wsadu) zamontowałem downpipe. I w sumie jakiś czas po tym zaczęło się to wszystko dziać. Wydaje mi się że na lpg ma więcej mocy niż na pb ale i tak wciąż za mało. Na benzynie teraz silnik pracuje tragicznie. Jutro postaram się odpiąc akumulator i zobaczymy co się wydarzy.
×
×
  • Create New...