Klmrekt
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Klmrekt
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Klmrekt
0
Reputacja
-
Dzięki za foto lecz nie wiele ono mi pomogło, w każdym wężyku jest podciśnienie, ale gruszka ani drgnie mam wrażenie że to ten zaworek do którego wchodzą te dwa węże jednak wzielem drugi i bez zmian napięcie na kostkę dochodzi nie wiem co dalej, stoję w miejscu :/ pamiętam że ramię wcześniej szło w dół ale było ułamane teraz po wymianie gruszki ze sprawnym ramieniem niestety nie chcę iść w dół Sprawdziłem jeszcze jedno, przy dodawaniu gazu zauważyłem że podciśnienie się nie zwieksza, moze jest ono za małe żeby sciągnąć ramie w dół, Będę musiał wszystkie węże posprawdzac a najlepiej powymieniac ?
-
Siemasz, mam dość spory problem z moją audi. Generalnie 1000-3500 Rpm/m przy przyspieszaniu gubi zapłon i strasznie szarpie, powyżej 4000rpm/m na 3 biegu czuć duży przeskok mocy/momentu obrotowego. Jakby turbo jakies miał. Ostatnio zakupiłem nowa gruszkę tylko niestety nie współpracuje ze mną, a myślę że to jest główną przyczyną. Mianowicie gruszka ma sprawne ramię, i szczelna membranę zaciągałem powietrze ramię poszło w dół i się trzymało w swojej pozycji, ucieszony zaczepem montować klapki oczywiście wciśnięte jak trzeba gruszka podłączona pod kostkę i Dwa wężyki wpięte, Lecz ramię ani drgnie, wężyk od podciśnienia od kolektora ssącego przy odpalonym silniku powstaje w nim podcisnienie (może za małe). I Mam pytanie teraz, wężyk od kolektora ma wchodzić z boku czy od dołu kostki (próbowałem z dwóch stron i pytam dla pewności) dla pewności sprawdziłem napięcie czy dochodzi na kostkę, może to wina tego zaworu do którego wchodzą dwa wężyki. Sam nie wiem już co mam myśleć, liczę na waszą pomoc ! ?