Jump to content

Klmrekt

Pasjonat
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Klmrekt

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB
  1. Klmrekt

    Problemy z gruszka

    Siemasz, mam dość spory problem z moją audi. Generalnie 1000-3500 Rpm/m przy przyspieszaniu gubi zapłon i strasznie szarpie, powyżej 4000rpm/m na 3 biegu czuć duży przeskok mocy/momentu obrotowego. Jakby turbo jakies miał. Ostatnio zakupiłem nowa gruszkę tylko niestety nie współpracuje ze mną, a myślę że to jest główną przyczyną. Mianowicie gruszka ma sprawne ramię, i szczelna membranę zaciągałem powietrze ramię poszło w dół i się trzymało w swojej pozycji, ucieszony zaczepem montować klapki oczywiście wciśnięte jak trzeba gruszka podłączona pod kostkę i Dwa wężyki wpięte, Lecz ramię ani drgnie, wężyk od podciśnienia od kolektora ssącego przy odpalonym silniku powstaje w nim podcisnienie (może za małe). I Mam pytanie teraz, wężyk od kolektora ma wchodzić z boku czy od dołu kostki (próbowałem z dwóch stron i pytam dla pewności) dla pewności sprawdziłem napięcie czy dochodzi na kostkę, może to wina tego zaworu do którego wchodzą dwa wężyki. Sam nie wiem już co mam myśleć, liczę na waszą pomoc !
×
×
  • Create New...