Skocz do zawartości

boss1123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O boss1123

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Zduńska Wola

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia boss1123

0

Reputacja

  1. Witam. kupiłem kabel i zrobiłem program wg instrukcji na forum. miałem problemy z logami dynamicznymi bo przy ok 1900 obrotów odcina moc ;(. Ale co mi się udało to pokażę wam... Logi.rar
  2. Oki dziękuję za informację. Około 22 wracam z wyjazdu służbowego to wezmę się za samochód. Porobie to wszystkie logi, i wrzucę na stronę.
  3. Check pali się cały czas. Jak się skasuje błąd to jak się odpali auto to jest ok do czasu aż się nie przygazuje pow 1900 obrotów, wtedy kontrolka mruga i już nie gaśnie. Wrócę do domu w przyszłym tygodniu to porobie testy i logi z tych grup co podałeś. A są jakieś wartości domyślne?
  4. Witam wszystkich grupowiczów. To jest mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Na wstępie zaznaczę że widziałem i czytałem już posty o podobnym temacie. Ale już wymieniłem pół auta i jestem trochę zdesperowany..... Oto moja historia: w 2016 roku kupiłem wymarzone auto audi A4 b6 (8E ASN) quattro 3,0 220 km tiptronic. Sprowadzone z niemiec, po kupnie zostało zrobione: -uszczelnienie silnika, wymienione uszczelki -zregenerowany alternator, rozrusznik, pompa klimy -świece -kompletny rozrząd -nowa pompa olejowa kompleta z nowym łańcuchem -oleje filtry akumulator itd. 3 lata nic się nie działo tylko lać i jechać w lutym nowe zawieszenie przód, tarcze i klocki. W maju w niedziele po odpaleniu check engine wyskoczył i odcięło moc, tryb awaryjny. W poniedziałek byłem u mechanika i wyskoczył błąd przypadkowe wypadanie zapłonu na cylindrach od 1 do 6. Nie wiadomo co poszło, decyzja jechać na serwis na diagnostykę. W serwisie kazali wymienić świece, cewki, przewody. zrobiłem to, nowe świece ngk 400 zł cewki beru 153 zł za sztukę. Przewody tylko serwis na zamówienie 800 zł i 2 miesiące czekania ;(( I po 2 miesiącach znowu diagnostyka, wynik wymiany klapki w kolektorze, same klapki 1800 zł a wymiana drugie tyle... ;( I znowu diagnostyka w serwisie audi w Łodzi, wynik: zapchane katalizatory plus sondy... układ wydechowy wysłałem do Wrocławia na regenerację a sony 1 wymieniłem na nowe boscha a 2 tzw. testowy wykasowałem w Łodzi z komputera, bo niby nie potrzebne bo tylko do testów. Podsumowanie, włożyłem w auto ponad 10 tys zł a dalej nie wiadomo co mu dolega, w serwisie jak tak dalej pójdzie tu wymienią mi silnik na nowy. Nie wiem co mam robić proszę o pomoc. Nie znam się na mechanice więc pomóżcie mi. Co mogło pójść albo wskażcie mechanika co mi to zrobi, bo w okolicy wszyscy rozkładają ręce....;((( Mieszkam w Zduńskiej Woli woj Łódzkie kod 98-220. Jestem wstanie dostarczyć auto pod wskazany adres do ok 200km od miejsca zamieszkania. Co nie wyklucza że jak jest ktoś np. w Gdańsku kto mi to zrobi to mogę wynająć lawetę i dostarczyć auto tylko muszę mieć pewność że zostanie zrobione bo nie ukrywam że już dość pieniędzy w nie włożyłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...